@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: där är den Allyn jag känner! x), men jag är stolt över dej!Skrivet av Emmi: True, very true! Jag lyckades en gång när jag spela fotboll med klassen att jag råka tackla ner minst 6 personer innan de kasta ut mig från spelet Vindict. Fotboll kommer ALLTID vara min no 1 sport. ALLTID!!! Meen man kan inte hålla på med något man mår dåligt över till slut.. På fotboll kan man utmärkt ta ut sin ilska även om man inte splar i ett lag, det är bara att gå ut på bakgården och sparak boll med någon hahah xD (Och tacklas får man göra i busskön men det e en hemlis som du får veta nu men lärarna i skolan får inte veta det, de har precis börjat gilla mej igen)
18 mar, 2018 00:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Tackar! Fotboll är kul när man skadar andraSkrivet av Borttagen: där är den Allyn jag känner! x), men jag är stolt över dej! Skrivet av Emmi: True, very true! Jag lyckades en gång när jag spela fotboll med klassen att jag råka tackla ner minst 6 personer innan de kasta ut mig från spelet Vindict. Fotboll kommer ALLTID vara min no 1 sport. ALLTID!!! Meen man kan inte hålla på med något man mår dåligt över till slut.. På fotboll kan man utmärkt ta ut sin ilska även om man inte splar i ett lag, det är bara att gå ut på bakgården och sparak boll med någon hahah xD (Och tacklas får man göra i busskön men det e en hemlis som du får veta nu men lärarna i skolan får inte veta det, de har precis börjat gilla mej igen) 18 mar, 2018 01:21 |
|
Klaestron
Elev |
Kaffe och plugg såhär dags så jag hinner ut i solskenet idag! Så sjukt skönt med lite sol nu de senaste dagarna!
18 mar, 2018 08:34 |
|
Emmi
Prefekt |
18 mar, 2018 10:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13!Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. 18 mar, 2018 11:10 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 mar, 2018 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Och fy fan...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Jag... 18 mar, 2018 11:20 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: och min syster. Hon blir teini. Nej. Mood,Skrivet av Tonks/Luna: Och fy fan...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Jag... ![]()
18 mar, 2018 11:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: REALITYSHOW! TÄNK ER MUGGLIS SOM EN REALITYSHOW! Skrivet av Borttagen: och min syster. Hon blir teini. Nej. Mood,Skrivet av Tonks/Luna: Och fy fan...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Jag... 18 mar, 2018 11:28 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: REALITYSHOW! TÄNK ER MUGGLIS SOM EN REALITYSHOW! Skrivet av Borttagen: och min syster. Hon blir teini. Nej. Mood,Skrivet av Tonks/Luna: Och fy fan...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jepp och 05or 13! Vänta nu... Fyller 04or 14 år i år? Nej men NÄ. Bara nä. Och fy fan... Min lillasyster... Jag... Å FY VAD KUL! KAN NÅN SKRIAV TILL SVT??? Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 mar, 2018 11:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen