@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velma Dinkley
Elev |
Bara jag som minns de här 3?? I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 17 mar, 2018 22:35 |
|
Solkatten
Elev |
För bara någon dag sedan fick jag reda på att det faktiskt heter vattkoppor och inte vattenkoppor. Wtf blev helt mindblown, har trott att det hetat vattenkoppor hela mitt liv.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2018 22:51 |
|
Emmi
Prefekt |
Pinsamt men jag är inte bättre än så. En 04a kallade mig gay för jag pratade svenska. Han fick höra ett och annat. Samt att han skulle dra tillbaka till Ryssland. Vet inte varifrån det kom.
Tillägg, nu fick han höra att han skulle behöva gå och sova.. Skäms nästan men vafan han kallar mig huri. Not okayy..? EDITH: Hurri ska de va. Hhaha orkar inte me mej själv.. xDD
17 mar, 2018 23:31
Detta inlägg ändrades senast 2018-03-18 kl. 00:16
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Är du på fotbollsläger eller något?Pinsamt men jag är inte bättre än så. En 04a kallade mig gay för jag pratade svenska. Han fick höra ett och annat. Samt att han skulle dra tillbaka till Ryssland. Vet inte varifrån det kom. Tillägg, nu fick han höra att han skulle behöva gå och sova.. Skäms nästan men vafan han kallar mig huri. Not okayy..? 17 mar, 2018 23:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: hah nä, ska sanningen fram slutade jag nyss med fotboll.. Skrivet av Emmi: Är du på fotbollsläger eller något? Pinsamt men jag är inte bättre än så. En 04a kallade mig gay för jag pratade svenska. Han fick höra ett och annat. Samt att han skulle dra tillbaka till Ryssland. Vet inte varifrån det kom. Tillägg, nu fick han höra att han skulle behöva gå och sova.. Skäms nästan men vafan han kallar mig hurri. Not okayy..? J
18 mar, 2018 00:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: VAAAAAAAAAAA? MÄNNISKAN SOM SER FOTBOLL FÖRE QUIDDITCH SLUTADE MED FOTBOLL?? VÄRLDEN HAR GÅTT UNDER GOTT FOLK!Skrivet av Borttagen: hah nä, ska sanningen fram slutade jag nyss med fotboll.. Skrivet av Emmi: Är du på fotbollsläger eller något? Pinsamt men jag är inte bättre än så. En 04a kallade mig gay för jag pratade svenska. Han fick höra ett och annat. Samt att han skulle dra tillbaka till Ryssland. Vet inte varifrån det kom. Tillägg, nu fick han höra att han skulle behöva gå och sova.. Skäms nästan men vafan han kallar mig hurri. Not okayy..? J 18 mar, 2018 00:16 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Yes. MEN, fotboll är fortfarande bättre än quiddich. Och det kommer aldrig förändras (bara tragiskt att jag ör med i 2 quidditchlag medan jag inte är med i något fotbollslag.. xD)Skrivet av Emmi: VAAAAAAAAAAA? MÄNNISKAN SOM SER FOTBOLL FÖRE QUIDDITCH SLUTADE MED FOTBOLL?? VÄRLDEN HAR GÅTT UNDER GOTT FOLK! Skrivet av Borttagen: hah nä, ska sanningen fram slutade jag nyss med fotboll.. Skrivet av Emmi: Är du på fotbollsläger eller något? Pinsamt men jag är inte bättre än så. En 04a kallade mig gay för jag pratade svenska. Han fick höra ett och annat. Samt att han skulle dra tillbaka till Ryssland. Vet inte varifrån det kom. Tillägg, nu fick han höra att han skulle behöva gå och sova.. Skäms nästan men vafan han kallar mig hurri. Not okayy..? J
18 mar, 2018 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: *Skakar på huvudet* Du är skum! *Tar min kvast och flyger iväg*Skrivet av Borttagen: Yes. MEN, fotboll är fortfarande bättre än quiddich. Och det kommer aldrig förändras (bara tragiskt att jag ör med i 2 quidditchlag medan jag inte är med i något fotbollslag.. xD) Skrivet av Emmi: VAAAAAAAAAAA? MÄNNISKAN SOM SER FOTBOLL FÖRE QUIDDITCH SLUTADE MED FOTBOLL?? VÄRLDEN HAR GÅTT UNDER GOTT FOLK! Skrivet av Borttagen: hah nä, ska sanningen fram slutade jag nyss med fotboll.. Skrivet av Emmi: Är du på fotbollsläger eller något? Pinsamt men jag är inte bättre än så. En 04a kallade mig gay för jag pratade svenska. Han fick höra ett och annat. Samt att han skulle dra tillbaka till Ryssland. Vet inte varifrån det kom. Tillägg, nu fick han höra att han skulle behöva gå och sova.. Skäms nästan men vafan han kallar mig hurri. Not okayy..? J 18 mar, 2018 00:19 |
|
Emmi
Prefekt |
Vindict. Fotboll kommer ALLTID vara min no 1 sport. ALLTID!!! Meen man kan inte hålla på med något man mår dåligt över till slut..
På fotboll kan man utmärkt ta ut sin ilska även om man inte splar i ett lag, det är bara att gå ut på bakgården och sparak boll med någon hahah xD (Och tacklas får man göra i busskön men det e en hemlis som du får veta nu men lärarna i skolan får inte veta det, de har precis börjat gilla mej igen)
18 mar, 2018 00:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: True, very true! Jag lyckades en gång när jag spela fotboll med klassen att jag råka tackla ner minst 6 personer innan de kasta ut mig från speletVindict. Fotboll kommer ALLTID vara min no 1 sport. ALLTID!!! Meen man kan inte hålla på med något man mår dåligt över till slut.. På fotboll kan man utmärkt ta ut sin ilska även om man inte splar i ett lag, det är bara att gå ut på bakgården och sparak boll med någon hahah xD (Och tacklas får man göra i busskön men det e en hemlis som du får veta nu men lärarna i skolan får inte veta det, de har precis börjat gilla mej igen) 18 mar, 2018 00:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen