@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: jamen precis. I helgen var det varmt och smalt en massa. På måndag snöade det 30 cent och dessutom kom snöstorm tisdag. Det var brutalt, jag var ute och cyklade (fråga inte varför) och du såg inte vägen någon stans för det var 30 cent snö på gångbanan och jag är ganska säker på att jag gick i diket för snön gick till halva låren, vi kröp med cyklarna dragandes efter oss hahaha.. Meeen det är inte det sjukaste. Det ska vara -10 de kommande 10dagarna också. Vi kommer ha 1 meter snö på påsk i år som det ser ut nu, säkert har vi snö ännu i juni i år med -_-Precis när man trott att det håller sakta på att bli vår så blir det kallare. Kan våren komma snart eller?
16 mar, 2018 15:09 |
|
Vapor
Elev |
Har storstäda lägenheten utan att mamma bett mig, och sitter nu och ska skriva på mitt tal till muntliga NP på tisdag. Sen när är jag produktiv?
16 mar, 2018 17:06 |
|
Borttagen
|
Efter att ha sett Orphan tänker jag aldrig adoptera ett barn!
16 mar, 2018 17:19 |
|
Sirius_Musta
Elev |
16 mar, 2018 18:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vapor: Har storstäda lägenheten utan att mamma bett mig, och sitter nu och ska skriva på mitt tal till muntliga NP på tisdag. Sen när är jag produktiv? Jag har plockat ur diskmaskinen, fyllt tvättmaskinen två omgångar, hängt upp tvätt, dammsugit hallen, badrummet, vardagsrummet & köket och städat mitt rum. Känner mig också väldigt produktiv haha. xD Mamma har diskbråck så jag fick göra det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2018 18:21 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vapor: Har storstäda lägenheten utan att mamma bett mig, och sitter nu och ska skriva på mitt tal till muntliga NP på tisdag. Sen när är jag produktiv? Jag har plockat ur diskmaskinen, fyllt tvättmaskinen två omgångar, hängt upp tvätt, dammsugit hallen, badrummet, vardagsrummet & köket och städat mitt rum. Känner mig också väldigt produktiv haha. xD Mamma har diskbråck så jag fick göra det. Oj, det där var en väldigt lång lista xD Jag har även kört en omgång tvätt, men som sagt bara hunnit en Keep on being productive!
16 mar, 2018 18:37 |
|
Borttagen
|
Min sjuårsdag på mugglis smög sig förbi denna vecka utan att jag märkte det.
16 mar, 2018 20:19 |
|
Emmi
Prefekt |
16 mar, 2018 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: YES! JAG SKA ÄGA UT ER ALLA! SKA NU LÄSA ALLA BÖCKERNA INNAN KLASSRUMMET ÖPPNAS! SKRÄCKFILMEN FÅR VÄNTA! Klassrummet är öppet senare!! (Ca 1 timma) Harry Potter tema till att börja med! 16 mar, 2018 20:33 |
|
Emmi
Prefekt |
16 mar, 2018 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen