@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
"får syn på en kattunge i ett träd - du måste hjälpa den!" Sen skulle jag ta hem den och adoptera den. Och sen missa lektionen men det vore värt det. Tror läraren skulle förstå! Hen skulle inte ha något val dock! MVH Crazy cat lady !! 15 mar, 2018 14:39 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
"Kommer på att du har en vegansk kladdkaka i sovsalen som kommer bli förstörd om du inter äter den genast." Typiskt mig,.. 15 mar, 2018 15:08 |
|
MerlinsBeard
Elev |
15 mar, 2018 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Vad svarade ni i senaste pollen? ♥ "kommer på att du har en vegansk kladdkaka i sovsalen som kommer bli förstörd om du inter äter den genast." Jag skulle aldrig tillåta att lämna en kladdkaka ensam! Vem som helst kan ta den! 15 mar, 2018 16:27 |
|
Scorperion
Elev |
15 mar, 2018 18:04 |
|
Fiuq
Elev |
Borde träna men är inne på Mugglis istället...
Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 15 mar, 2018 18:13 |
|
Lazarus
Prefekt |
15 mar, 2018 18:24 |
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Lazarus: Vet inte hur det gick till men jag fick B på matteprovet. Jag klagar verkligen inte. Fick ett A, och jag klagar inte!
![]()
15 mar, 2018 18:27 |
|
mitchan
Lärare |
alltså är såå taggad på att åka till london om några veckor hahaha... nån som har vart i london och känner för att tipsa om something fun to do while there? ....och med fun menar jag stuff i stil med typ.... grant museum of zoology med massa djurskelett och genomskurna djurhuvuden i burkar, gamla viktorianska kyrkogårdar, viktor wynd's museum fullt av bland annat döda djurdelar, döda människodelar, konstiga grejer, fler konstiga grejer, kändisars bajs osv, en cocktailbar som heter satan's whiskers och är inredd med bland annat ett enhörningsskelett.... och sånt.
you know the usual stuff most people look for i en londonresa =) =) ![]()
15 mar, 2018 20:36 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag fick 7+ i ett finska förhör, 7+!!!! Det är det bästa jag fått på hela 9an! (Jag fick till och med en glad smiley och ett bra jobbat hahah!!)
Sedan det här med våren. Det är 15 mars och ska man tro väder hemsidorna så ska det vara -10 de kommande 10 dagarna. Verkligen?
15 mar, 2018 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen