The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
30 jul, 2017 19:00 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Någon som vet vart man kan hitta The dark Prophecy i textformat typ NU???
Annie Lupin! Du hade ju hittat The idden Oracle på nätet! Vilken hemsida var det? 30 jul, 2017 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Någon som vet vart man kan hitta The dark Prophecy i textformat typ NU??? Annie Lupin! Du hade ju hittat The idden Oracle på nätet! Vilken hemsida var det? ReadAnyBook.com 30 jul, 2017 21:18 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: TACK!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Någon som vet vart man kan hitta The dark Prophecy i textformat typ NU??? Annie Lupin! Du hade ju hittat The idden Oracle på nätet! Vilken hemsida var det? ReadAnyBook.com Men jag hittar inte den! 30 jul, 2017 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Någon som vet vart man kan hitta The dark Prophecy i textformat typ NU??? Annie Lupin! Du hade ju hittat The idden Oracle på nätet! Vilken hemsida var det? ReadAnyBook.com Men jag hittar inte den! Den är ganska ny så jag tror du får vänta lite 30 jul, 2017 21:24 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men öööööööööööööööööööööhhh.................Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Någon som vet vart man kan hitta The dark Prophecy i textformat typ NU??? Annie Lupin! Du hade ju hittat The idden Oracle på nätet! Vilken hemsida var det? ReadAnyBook.com Men jag hittar inte den! Den är ganska ny så jag tror du får vänta lite Jag har letat efter ett citat hur länge som helst ju!!! 30 jul, 2017 21:32 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
30 jul, 2017 22:49 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
30 jul, 2017 22:58 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem.Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten!
31 jul, 2017 08:23 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Det är ju Egyptierna som är småbarn! De har en tråkig mytologi, det är bara öken överallt och de får för mycket uppmärksamhet!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag gillar inte när dem säger att grekerna är småbarn jämfört med dem. Vet inte! Jag gillar inte det gamla Egypten! (Drömde att jag fick åka helt själv till USA och träffa mina kusiner! Jag önskar det var en verklig dröm!) 31 jul, 2017 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen