Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BurningHeart
Elev |
Okay, något måste ha blivit fel för han verkligen UNDVIKER MIG!!
Två gånger har han vikt av åt annat håll eller stuckit iväg för att jag varit där.. Kul också när han sedan dyker upp överallt under falukalaset men vägrar att ens kasta EN blick åt mitt håll. Så man är så värdelös? Hatar det här, förra killen jag gillade kunde i alla fall se på mig, skrämmas och skämt bråka lite.. Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 3 jun, 2013 18:10 |
|
HannaPanna
Elev |
han frågade om jag ville gå på grönan med honom imorgon! okej jag vet inte VAD SKA JAG GÖRA för kommer tvingas äta tillsammans med honom och jag har svårt med sånt just nu shitshitshit
4 jun, 2013 21:29 |
|
scarhead
Lärare |
4 jun, 2013 21:30 |
|
batteri
Elev |
asdfghjkl han har ett linne och muskler. dessutom har han värsta jawline och snapback. OCH han åker longboard och är typ secret tumblr boy (fast jag tror inte att han vet vad tumblr är)
4 jun, 2013 21:33 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Någon skrev "Alltså.. Jag typ gillar dig.." till mig på ask, anonymt.. för några dagar sen. Vill så gärna veta veeem :c Jag veeeet vem Everything is Dramione and nothing hurts. 5 jun, 2013 10:11 |
|
Cindy
Elev |
9 jun, 2013 13:41 |
|
Elma00
Elev |
Varför kan jag inte bara nöja mig med att jag kan ha en chans med den här killen? Den känns som om jag gillade honom så mycket, för att han var söt och verkade tycka om mig, men nu... vi är så olika. Jag är så mycket mognare en honom, och det känns som om vi någon gång skulle bli tillsammans, skulle jag tröttna på hans beteende, och sen inte våga göra slut, och vara fängslad vid honom. Jag vet inte ens om jag gillar honom längre... Det ända jag vet, är att jag så gärna vill ge honom en chans, så om han skulle fråga mig, så skulle jag säga ja. Men jag skulle förmodligen ångra det sen.
9 jun, 2013 14:59 |
|
hyperion
Elev |
9 jun, 2013 21:42 |
|
Tuggrus
Elev |
Vill inte ha sommarlov, vill inte behöva sakna honom, vill inte behöva sitta i tio veckor och bara längta tills jag får se honom igen. Blöargjjj
MUMS! 9 jun, 2013 21:53 |
|
hyperion
Elev |
Alltså vissa dagar så är hon det bästa jag vet och det enda jag kan tänka på är att jag måste säga någonting. Andra dagar så vill jag bara att känslorna ska försvinna för är det värt det OCH JAG VET INTE ENS GHSDHG.
![]()
9 jun, 2013 23:39 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen