Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Du verkar lycklig i alla fall.
Han hoppades att hon skulle bli ännu lyckligare innan kvällen var över.
19 okt, 2015 15:34
|
|
Borttagen
|
Lola nickar
-det e jag för jag e här med dig på ett vackert ställe
sa hon och log
19 okt, 2015 15:36
|
|
Borttagen
|
Yami lo och sa.
- Vackrarre kommer det bli när solen börjar gå ner.
19 okt, 2015 15:46
|
|
Borttagen
|
Lola kollade på honom
-bra för vill se det om du tillåter
sa hon
19 okt, 2015 15:48
|
|
Borttagen
|
Yami rodnade nu och sa.
- självklart.
19 okt, 2015 15:51
|
|
Borttagen
|
Lola log direkt
-takc
sa hon direkt och kolade runt
-du har blvit böttre inte rodna för mycket
sa hn ch log
19 okt, 2015 15:52
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Du kanske säger annat innan kvällen är slut.
19 okt, 2015 15:53
|
|
Borttagen
|
Lola log
-jaså du planerar få mig rodna mest eller
skojade hon
19 okt, 2015 15:54
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på henne och sa
-Nej, det gör jag inte, varför ndrar du?
19 okt, 2015 15:57
|
|
Borttagen
|
Lola lgo
-jag e nyfiken på vad du planerar
sa hon
19 okt, 2015 15:58
|
Du får inte svara på den här tråden.