Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag vaknade och tittade på Mas
" Mas?" Sa jag utmattat
22 aug, 2013 13:34
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2013 13:38
|
|
Borttagen
|
Jag såg på den lilla pojken
22 aug, 2013 14:40
|
|
Borttagen
|
''Michio'' Sa jag och klappade Michio i pannan
22 aug, 2013 14:55
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2013 15:18
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2013 15:28
|
|
Borttagen
|
" Varför? Vi bor i Sverige " sa jag
22 aug, 2013 15:29
|
|
Borttagen
|
''du lovade senast!'' sa jag
22 aug, 2013 15:37
|
|
Borttagen
|
" Men snälla Mas, jag kan inte ens stava till min dotters namn " sa jag
22 aug, 2013 15:41
|
|
Borttagen
|
''du lovade!, så Michio''
22 aug, 2013 15:44
|
Du får inte svara på den här tråden.