Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Jo, något löser sig. ''
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 21:17 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 21:18 |
|
Borttagen
|
"Okej. Isåfall så tjatar jag inte. Men jag anser bara att detta är ett bråk. Vill någon följa med mig in?"
9 nov, 2013 21:18 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
Jag börjar gå mot Hogwarts med raska steg
9 nov, 2013 21:22 |
|
Queen Boo
Elev |
''visst'' jag släppte henne. Jag går efter Royan
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på See "vad är det som händer emellan er två?"
9 nov, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
(Jag tror att jag drar mig ur)
14 nov, 2013 18:47 |
|
ginny 23
Elev |
14 nov, 2013 18:52 |
|
Borttagen
|
"See! Ska vi göra något imorgon?"
14 nov, 2013 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen