Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Max
27 nov, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Max är både mysigare och har godare hamburgare ^^
27 nov, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius_Musta: Väntaväntavänta.Tyvärr måste jag välja max, då BK inte finns här i Luleå. Trist men sant, för jag gillar inte max egentligen, äter mycket hellre på Donken lr BigBoy (fd tasty). Ursäkta för lite OT, men bor du i Luleå? O.o 27 nov, 2012 20:31 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Väntaväntavänta.Tyvärr måste jag välja max, då BK inte finns här i Luleå. Trist men sant, för jag gillar inte max egentligen, äter mycket hellre på Donken lr BigBoy (fd tasty). Ursäkta för lite OT, men bor du i Luleå? O.o Hehe, ja!
27 nov, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Har inte ätit på Burger King sen jag var kanske.. 6? Kommer iaf ihåg att jag hatade hamburgarna där så får väl säga Max haha
27 nov, 2012 20:49 |
|
reckless
Elev |
Max
CharmBlood26477 @ Pottermore 27 nov, 2012 23:15 |
|
elin-15
Elev |
Max- sveriges godaste hamburgare
27 nov, 2012 23:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
MAX! ♥
Med en mor född och uppvuxen i Norrbotten kommer jag alltid att gilla Max mer än något annat! inte minst för de fem till sju olika alternativen jag har där som fisk-veggie gentemot de två till möjligtvis tre alternativ som finns på andra snabbmatställen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 nov, 2012 23:30 |
|
Ladusvalan
Elev |
Precis som majoriteten måste jag välja MAX! Jag tycker att det känns fräscht och gott, och all mat jag ätit där har varit mycket god! Burger King har jag faktiskt inte besökt på väldigt många år, och det är säkert god mat där också. Men jag gillar att MAX bara finns i Sverige och inte har blivit så patetiskt komersialiserat ännu (även om McDonalds är betydligt värre än Burger King).
Resultat i frågan "Burger King eller MAX?": 27-8 till MAX. Obs! Ny fråga i första inlägget! 28 nov, 2012 08:10 |
|
MizzNina
Elev |
Isbjörn.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 nov, 2012 08:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen