Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 251 252 253 ... 805 806 807
Användare Inlägg
melle-hjrta
Elev

Avatar


Max

27 nov, 2012 19:29

Borttagen

Avatar


Max är både mysigare och har godare hamburgare ^^

27 nov, 2012 19:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Sirius_Musta:
Tyvärr måste jag välja max, då BK inte finns här i Luleå. Trist men sant, för jag gillar inte max egentligen, äter mycket hellre på Donken lr BigBoy (fd tasty).
Väntaväntavänta.
Ursäkta för lite OT, men bor du i Luleå? O.o

27 nov, 2012 20:31

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Sirius_Musta:
Tyvärr måste jag välja max, då BK inte finns här i Luleå. Trist men sant, för jag gillar inte max egentligen, äter mycket hellre på Donken lr BigBoy (fd tasty).
Väntaväntavänta.
Ursäkta för lite OT, men bor du i Luleå? O.o


Hehe, ja!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

27 nov, 2012 20:43

Borttagen

Avatar


Har inte ätit på Burger King sen jag var kanske.. 6? Kommer iaf ihåg att jag hatade hamburgarna där så får väl säga Max haha

27 nov, 2012 20:49

reckless
Elev

Avatar


Max

CharmBlood26477 @ Pottermore

27 nov, 2012 23:15

elin-15
Elev

Avatar


Max- sveriges godaste hamburgare

27 nov, 2012 23:18

Kintsugi
Prefekt

Avatar


MAX! ♥

Med en mor född och uppvuxen i Norrbotten kommer jag alltid att gilla Max mer än något annat! inte minst för de fem till sju olika alternativen jag har där som fisk-veggie gentemot de två till möjligtvis tre alternativ som finns på andra snabbmatställen.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

27 nov, 2012 23:30

Ladusvalan
Elev

Avatar


Precis som majoriteten måste jag välja MAX! Jag tycker att det känns fräscht och gott, och all mat jag ätit där har varit mycket god! Burger King har jag faktiskt inte besökt på väldigt många år, och det är säkert god mat där också. Men jag gillar att MAX bara finns i Sverige och inte har blivit så patetiskt komersialiserat ännu (även om McDonalds är betydligt värre än Burger King).

Resultat i frågan "Burger King eller MAX?": 27-8 till MAX.

Obs! Ny fråga i första inlägget!

28 nov, 2012 08:10

MizzNina
Elev

Avatar

+1


Isbjörn.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

28 nov, 2012 08:16

1 2 3 ... 251 252 253 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.