Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: HAHHA ja ♥ Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: HAHAHHA omg"The bitchiest witch of her age" Lägger i lappen i bägaren och skriker ''AAAW YEAAAAH''. Så slänger bägaren ut lappen och tvillingarna :'PPPpppPPpppPPPppPP HAHAHAHA x) Det är sån här humor man får av tumblr x) ''Go on, Harry.'' HAHAHAHA x) ![]()
10 feb, 2012 20:34 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: 33dje minuten Ah, som antal minuter efter åtta alltså! Varför tänkte jag inte på det hahah xD Men hoppar in när jag klätt på mig ^^ 10 feb, 2012 20:34 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså, de förstör ju hela grejen med Dumbledore med hans gormande där!!! Så sant, så sant 10 feb, 2012 20:34 |
|
scarhead
Lärare |
THIS. IS. WHY. I. DON'T. WANT. GAMBON. AS. DUMBLEDORE.
Dumbledore skulle aldrig skrika och ta ett så hårt grepp på Harry. Jag vill ha tillbaka Harris, han var mycket lugnare än Gambon. 10 feb, 2012 20:35 |
|
Sixtis
Elev |
10 feb, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Vilken fin hatt "Dumbly" har!
10 feb, 2012 20:35 |
|
scarhead
Lärare |
10 feb, 2012 20:36 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: THIS. IS. WHY. I. DON'T. WANT. GAMBON. AS. DUMBLEDORE. Dumbledore skulle aldrig skrika och ta ett så hårt grepp på Harry. Jag vill ha tillbaka Harris, han var mycket lugnare än Gambon. THIS SO FREAKIN' MUCH! O_o ![]()
10 feb, 2012 20:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-10 kl. 20:37
|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av scarhead: THIS. IS. WHY. I. DON'T. WANT. GAMBON. AS. DUMBLEDORE. Dumbledore skulle aldrig skrika och ta ett så hårt grepp på Harry. Jag vill ha tillbaka Harris, han var mycket lugnare än Gambon. Ja, Harris är fin. Gambon är 10 feb, 2012 20:36 |
|
ernin
Elev |
10 feb, 2012 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen