@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Känns som att jag har en hel del att göra nu, men det känns rätt skönt ändå? Dans och HBTQ+-möten kommer jag fortsätta med, det ger mig så otroligt mycket energi och glädje.
På tisdag ska jag iaf se om jag kan ge blod! Hoppas det, vill gärna kunna göra mer sånt i livet.
14 mar, 2018 21:42 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Promenerade hem idag under en kvällshimmel som inte var så mörk. Till ljudet av kvittrande småfåglar. Det spritter i hjärtroten; kom vår, väck mig.. ♥
14 mar, 2018 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
Åh jag minns att jag såg på det där haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2018 02:07 |
|
Borttagen
|
Jag har inte sovit under hela natten... Soov vampyr! Sov!
15 mar, 2018 05:40 |
|
Borttagen
|
Jag ska ståupp:a med min fd coach Nour El Refai om någon månad!
15 mar, 2018 09:09 |
|
Alva Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska ståupp:a med min fd coach Nour El Refai om någon månad! Niiiice
Puss <3
15 mar, 2018 10:54 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
15 mar, 2018 12:39 |
|
Lazarus
Prefekt |
Promenad med kontaktperson kl 8, jobb 9-14 och skola 16-18 idag. Why not, när jag ändå mår bra så!
Har dessutom hittat några låtar att spela med mina syskon, och jag vill verkligen spela mer med dem x)
15 mar, 2018 14:07 |
|
themarauder
Lärare |
Vad svarade ni i senaste pollen? ♥
Lazarus Tack för all kärlek du skickade mig när jag mådde jättedåligt, jag orkade inte svara eftersom jag var så ledsen. Du minns det säkert inte ens, men vill bara säga att jag kommer ihåg ♥ =) - just like themarauder 15 mar, 2018 14:28 |
|
Syrup
Elev |
15 mar, 2018 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen