Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25197 25198 25199 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Emmi
Prefekt

Avatar


Jag älskar att röra på mig och anser att en aktiv livsstil är den bästa livsstilen. Men att simma. Alltså NEJ.
Men nu kan jag faktiskt säga jag är simkunnig!!! Skitstolt e jag xDD!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

14 mar, 2018 12:14

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Varför är inte turban inne...?
Huvudbonader över huvud taget!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

14 mar, 2018 12:17

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Jag älskar att röra på mig och anser att en aktiv livsstil är den bästa livsstilen. Men att simma. Alltså NEJ.
Men nu kan jag faktiskt säga jag är simkunnig!!! Skitstolt e jag xDD!!



Simma är SÅÅÅÅÅ tråkigt xD Men ingenting slår spinning....alltså fyfan xD då far jag ut o springer hellre, och det tycker jag inte heller om xD

Men nice att du kan simma alltså! ;D Lärde du dig nyss eller vad? (alltså inget fel med att lära sig på äldre dar (alltså när man inte e typ under 12 år) ! Bättre sent än aldrig lixom ♥ )

14 mar, 2018 12:22

Solkatten
Elev

Avatar


Måste säga att det ändå är ganska ironiskt att Stephen Hawkings dog på pi-dagen och Albert Einsteins födelsedag...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 mar, 2018 14:41

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Emmi:
Jag älskar att röra på mig och anser att en aktiv livsstil är den bästa livsstilen. Men att simma. Alltså NEJ.
Men nu kan jag faktiskt säga jag är simkunnig!!! Skitstolt e jag xDD!!



Simma är SÅÅÅÅÅ tråkigt xD Men ingenting slår spinning....alltså fyfan xD då far jag ut o springer hellre, och det tycker jag inte heller om xD

Men nice att du kan simma alltså! ;D Lärde du dig nyss eller vad? (alltså inget fel med att lära sig på äldre dar (alltså när man inte e typ under 12 år) ! Bättre sent än aldrig lixom ♥ )
Okej. Spinning är faktiskt tråkigare det är sant, jag tänkte inte på det i stundens hat mot simning

Hahah näe jag har kunnat simma i kanske 10 år men jag har aldrig simmat 200 på tiden man ska klara för att vara simkunnig. Och jag har också varit så förbanat rädd att få en kallsup bara för jag en gång började spy efter att jag fått en men min gympa lärare övertygade mig om att jag skulle försöka på 200 och jag lyckades..?!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

14 mar, 2018 15:52

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Emmi:
Jag älskar att röra på mig och anser att en aktiv livsstil är den bästa livsstilen. Men att simma. Alltså NEJ.
Men nu kan jag faktiskt säga jag är simkunnig!!! Skitstolt e jag xDD!!



Simma är SÅÅÅÅÅ tråkigt xD Men ingenting slår spinning....alltså fyfan xD då far jag ut o springer hellre, och det tycker jag inte heller om xD

Men nice att du kan simma alltså! ;D Lärde du dig nyss eller vad? (alltså inget fel med att lära sig på äldre dar (alltså när man inte e typ under 12 år) ! Bättre sent än aldrig lixom ♥ )
Okej. Spinning är faktiskt tråkigare det är sant, jag tänkte inte på det i stundens hat mot simning

Hahah näe jag har kunnat simma i kanske 10 år men jag har aldrig simmat 200 på tiden man ska klara för att vara simkunnig. Och jag har också varit så förbanat rädd att få en kallsup bara för jag en gång började spy efter att jag fått en men min gympa lärare övertygade mig om att jag skulle försöka på 200 och jag lyckades..?!

Inte för å skryta, meeeen jag kunde simma 200 meter när jag var åtta!
Nämen jag har gått rätt mycket på simning, och det är typ en av få sporter jag är ganska bra på.
Hatar att inte ha en sport jag är riktigt duktig i. Visst, i dans och simning klassar jag ut de flesta klasskompisar, men när jag väl simmar eller dansar... Alla är bättre än mig!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

14 mar, 2018 16:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Emmi:
Jag älskar att röra på mig och anser att en aktiv livsstil är den bästa livsstilen. Men att simma. Alltså NEJ.
Men nu kan jag faktiskt säga jag är simkunnig!!! Skitstolt e jag xDD!!



Simma är SÅÅÅÅÅ tråkigt xD Men ingenting slår spinning....alltså fyfan xD då far jag ut o springer hellre, och det tycker jag inte heller om xD

Men nice att du kan simma alltså! ;D Lärde du dig nyss eller vad? (alltså inget fel med att lära sig på äldre dar (alltså när man inte e typ under 12 år) ! Bättre sent än aldrig lixom ♥ )
Okej. Spinning är faktiskt tråkigare det är sant, jag tänkte inte på det i stundens hat mot simning

Hahah näe jag har kunnat simma i kanske 10 år men jag har aldrig simmat 200 på tiden man ska klara för att vara simkunnig. Och jag har också varit så förbannat rädd att få en kallsup bara för jag en gång började spy efter att jag fått en men min gympa lärare övertygade mig om att jag skulle försöka på 200 och jag lyckades..?!


Ljudbok tycker jag är guld när det kommer till att springa, kanske funkar för spinning också? Men inte om det är ett pass med dundrande musik och en instruktör som en måste lyssna på kanske. Blir lite komplicerat när det kommer till simning också ^^

14 mar, 2018 16:40

Rupert
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Emmi:
Jag älskar att röra på mig och anser att en aktiv livsstil är den bästa livsstilen. Men att simma. Alltså NEJ.
Men nu kan jag faktiskt säga jag är simkunnig!!! Skitstolt e jag xDD!!



Simma är SÅÅÅÅÅ tråkigt xD Men ingenting slår spinning....alltså fyfan xD då far jag ut o springer hellre, och det tycker jag inte heller om xD

Men nice att du kan simma alltså! ;D Lärde du dig nyss eller vad? (alltså inget fel med att lära sig på äldre dar (alltså när man inte e typ under 12 år) ! Bättre sent än aldrig lixom ♥ )
Okej. Spinning är faktiskt tråkigare det är sant, jag tänkte inte på det i stundens hat mot simning

Hahah näe jag har kunnat simma i kanske 10 år men jag har aldrig simmat 200 på tiden man ska klara för att vara simkunnig. Och jag har också varit så förbannat rädd att få en kallsup bara för jag en gång började spy efter att jag fått en men min gympa lärare övertygade mig om att jag skulle försöka på 200 och jag lyckades..?!


Ljudbok tycker jag är guld när det kommer till att springa, kanske funkar för spinning också? Men inte om det är ett pass med dundrande musik och en instruktör som en måste lyssna på kanske. Blir lite komplicerat när det kommer till simning också ^^

Jag kan fortfarande inte simma...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F19103%2Fglitterfy9091843T218B81.gif

14 mar, 2018 17:24

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Gick och köpte sex stycken chili cheese balls.
Öppnar lådan halv i mörkret (netflixkväll liksom).
Tog precis och tugga på en chicken nuggets.

...sugigt att personalen inte ser skillnad på chicken nuggets och chili cheese balls när de börjar fritera. UUUGHHH.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

14 mar, 2018 20:02

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


Så vackert ♥


"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

14 mar, 2018 21:02

1 2 3 ... 25197 25198 25199 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.