Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25196 25197 25198 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ravinel
Elev

Avatar


Skrivet av Viloss:
Skrivet av Borttagen:

:O

Visst var den bra!!!

Jag är sååå taggad på den här!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fvignette.wikia.nocookie.net%2Fharrypotterfanon%2Fimages%2F6%2F68%2FVoldemort-dark-mark.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20160911200658

13 mar, 2018 20:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ravinel:
Skrivet av Viloss:
Skrivet av Borttagen:

:O

Visst var den bra!!!

Jag är sååå taggad på den här!!!!!

Jag med!!!

13 mar, 2018 20:35

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Rupert:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Rupert:
Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton?

Varför vill du bli femton?

#Byxmyndig
Vill bara bli vuuuuuuuxen

För det första, när du är femton kommer du inte bry dig. Du kommer inte utnyttja byxmyndigheten antagligen.
Och om du så skulle vilja det så har jag ett flertal klasskompisar som var åtminstånde ett halvår för unga, men det hindrade ju inte direkt dem.

J
Skrivet av Vildvittra:
Typ det bästa jag sett på läge ♥


Ooo... Du räddade mig. Jag har undrat vad den låten heter i typ tre veckor. Dansar till den, eller kanske inte med de sångarna, men... Och min danslärare är skitbra så det kommer bli skitkul.
Dock så tror jag vi bytte låt... Snyft! Men jag är inte riktigt säker!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

13 mar, 2018 22:40

Lazarus
Prefekt

Avatar

+1


Spontan skype-dejt med min pojkvän ikväll så vi kunde se nya Lucifer-avsnittet tillsammans ♥

Nu försöker jag skriva en saga...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

13 mar, 2018 22:51

Borttagen

Avatar


Har en app som heter sleep cycle som bl a spelar in när jag snarkar, så kan jag lyssna på det sedan. Och det finns alternativet att skicka ljudfilen till någon på messenger xD Varför skulle någon vilja göra det?

Sen kan man ju frågasig varför jag lyssnar på mina egna snarkningar från första början xD men jag tycker det är lite rofullt på nåt sätt...

13 mar, 2018 22:51

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

:O

Känns bara så sjukt att man kommer vara tillbaka på Hogwarts och inte ens med Harry Potter karaktärerna! Men jag längtar SÅ mycket!! Och Dumbledore såg inte alls ut som jag hade förväntat mig! Vet inte vad jag hade förväntat mig men om de inte hade sagt att det var Dumbledore hade jag inte trott det alls. Men jag gillar han ändå han verkar sjukt awesome.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 mar, 2018 00:28

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Jag ser inte mina katter som katter längre utan mer som.. de konstiga små varelserna som bor hos mig. De låter inte ens som katter, bara när de anstränger sig?! Sia låter som ett får/lamm. "Mää. Mäh. Mähh."



(I don't think they're real cats). :l

14 mar, 2018 01:21

Zora
Elev

Avatar


Jag vill typ bara sova och gömma mig från skolan 1-2 veckor

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F77%2F5d%2Ff9%2F775df9fd36bc651bcc61a1335e351ec8.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fd8%2Fcb%2F87%2Fd8cb872ce143fc21b3c5b0326b438fee.jpg

14 mar, 2018 06:56

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar



Jag saknar att dricka kaffe. Kanske vore det lättare att stiga upp så.

14 mar, 2018 10:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:

Jag saknar att dricka kaffe. Kanske vore det lättare att stiga upp så.


Kaffe är som ett naturligt heroin för mig ibland, om det är svårt att sluta, you think?
(...varför har du slutat..?

14 mar, 2018 10:27

1 2 3 ... 25196 25197 25198 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.