@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är som att skriva en berättelse fast man skriver i sin karaktär eller karaktärer tillsammans med en eller flera personer. Kolla på rollspelsforumen så fattar du bättre Tack, vill gärna testa
Puss <3
13 mar, 2018 18:37 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag är 5013 och jag känner mig inte vuxen... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rupert: Du vill inte bli vuxen! För mycket ansvar och allt! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? #Byxmyndig Vill bara bli vuuuuuuuxen När man är 15 är man inte vuxen öht. xD Inte när man är 18 eller 20 för den delen heller. Jag är 22 nästa månad och inte ett dugg vuxen. Känns som att jag fortfarande är 16 typ. Jag är 17 (sure är inte vuxen i lagens ögon heller för den delen) men är så långt ifrån vuxen man kan vara. Inte bara sättet jag är, men också för att jag bara är 17?? I'm just the child, och 15-åringar är SÅ små. Vilket du kommer inse när du väl blir lite äldre heheh
13 mar, 2018 19:01 |
|
Alva Weasley
Elev |
13 mar, 2018 19:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag är 5013 och jag känner mig inte vuxen... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rupert: Du vill inte bli vuxen! För mycket ansvar och allt! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? #Byxmyndig Vill bara bli vuuuuuuuxen När man är 15 är man inte vuxen öht. xD Inte när man är 18 eller 20 för den delen heller. Jag är 22 nästa månad och inte ett dugg vuxen. Känns som att jag fortfarande är 16 typ. Jag är 17 (sure är inte vuxen i lagens ögon heller för den delen) men är så långt ifrån vuxen man kan vara. Inte bara sättet jag är, men också för att jag bara är 17?? I'm just the child, och 15-åringar är SÅ små. Vilket du kommer inse när du väl blir lite äldre heheh Minns när jag gick i typ årskurs 1-3 på lågstadiet och tyckte att de som gick i bara femman var så stora hahaha det gör man inte längre. xDD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2018 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag minns när jag gick i årskurs F-3 och skrämde livet ur de som var äldre än mig med en lista och allt Skrivet av Vapor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag är 5013 och jag känner mig inte vuxen... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rupert: Du vill inte bli vuxen! För mycket ansvar och allt! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? #Byxmyndig Vill bara bli vuuuuuuuxen När man är 15 är man inte vuxen öht. xD Inte när man är 18 eller 20 för den delen heller. Jag är 22 nästa månad och inte ett dugg vuxen. Känns som att jag fortfarande är 16 typ. Jag är 17 (sure är inte vuxen i lagens ögon heller för den delen) men är så långt ifrån vuxen man kan vara. Inte bara sättet jag är, men också för att jag bara är 17?? I'm just the child, och 15-åringar är SÅ små. Vilket du kommer inse när du väl blir lite äldre heheh Minns när jag gick i typ årskurs 1-3 på lågstadiet och tyckte att de som gick i bara femman var så stora hahaha. 13 mar, 2018 19:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag minns när jag gick i årskurs F-3 och skrämde livet ur de som var äldre än mig med en lista och allt Skrivet av Vapor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag är 5013 och jag känner mig inte vuxen... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rupert: Du vill inte bli vuxen! För mycket ansvar och allt! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? #Byxmyndig Vill bara bli vuuuuuuuxen När man är 15 är man inte vuxen öht. xD Inte när man är 18 eller 20 för den delen heller. Jag är 22 nästa månad och inte ett dugg vuxen. Känns som att jag fortfarande är 16 typ. Jag är 17 (sure är inte vuxen i lagens ögon heller för den delen) men är så långt ifrån vuxen man kan vara. Inte bara sättet jag är, men också för att jag bara är 17?? I'm just the child, och 15-åringar är SÅ små. Vilket du kommer inse när du väl blir lite äldre heheh Minns när jag gick i typ årskurs 1-3 på lågstadiet och tyckte att de som gick i bara femman var så stora hahaha. Vadå för lista? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2018 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Typ en lista som jag hade i huvudet och hotade de med att lägga de i dumma listan eller var snäll och sa att de var i min snälla lista. Hade flera listor och hade ingen koll på de xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag minns när jag gick i årskurs F-3 och skrämde livet ur de som var äldre än mig med en lista och allt Skrivet av Vapor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag är 5013 och jag känner mig inte vuxen... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rupert: Du vill inte bli vuxen! För mycket ansvar och allt! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? #Byxmyndig Vill bara bli vuuuuuuuxen När man är 15 är man inte vuxen öht. xD Inte när man är 18 eller 20 för den delen heller. Jag är 22 nästa månad och inte ett dugg vuxen. Känns som att jag fortfarande är 16 typ. Jag är 17 (sure är inte vuxen i lagens ögon heller för den delen) men är så långt ifrån vuxen man kan vara. Inte bara sättet jag är, men också för att jag bara är 17?? I'm just the child, och 15-åringar är SÅ små. Vilket du kommer inse när du väl blir lite äldre heheh Minns när jag gick i typ årskurs 1-3 på lågstadiet och tyckte att de som gick i bara femman var så stora hahaha. Vadå för lista? 13 mar, 2018 19:33 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag insåg häromdagen att om 2/3 av vad jag redan levt så blir jag 40
...still going to be a child at heart tho
13 mar, 2018 19:34 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2018 20:22 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Visst var den bra!!! 13 mar, 2018 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen