@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
^ jag är 24 och känner mig inte vuxen alls
________ Imorgon får jag min namnbricka. I'm not ready. Men dagen har varit bra iaf, nya Lucifer-avsnittet kom ut tidigare idag så hann se det innan jag gick till jobbet. Vill bara ha mer nu... Det som är mindre roligt är att få räkningar. Ugh.
13 mar, 2018 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rupert: Du vill inte bli vuxen! För mycket ansvar och allt!Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? #Byxmyndig Vill bara bli vuuuuuuuxen 13 mar, 2018 17:23 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Lazarus: ^ jag är 24 och känner mig inte vuxen alls ________ Imorgon får jag min namnbricka. I'm not ready. Men dagen har varit bra iaf, nya Lucifer-avsnittet kom ut tidigare idag så hann se det innan jag gick till jobbet. Vill bara ha mer nu... Det som är mindre roligt är att få räkningar. Ugh. är 22 år och förstår känslan av att inte känna sig vuxen ännu. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 13 mar, 2018 17:42
Detta inlägg ändrades senast 2018-03-13 kl. 17:45
|
|
Alva Weasley
Elev |
13 mar, 2018 17:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rupert: Du vill inte bli vuxen! För mycket ansvar och allt! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? #Byxmyndig Vill bara bli vuuuuuuuxen När man är 15 är man inte vuxen öht. xD Inte när man är 18 eller 20 för den delen heller. Jag är 22 nästa månad och inte ett dugg vuxen. Känns som att jag fortfarande är 16 typ. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2018 17:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Typ det bästa jag sett på läge ♥
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 mar, 2018 18:01 |
|
Alva Weasley
Elev |
13 mar, 2018 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag är 5013 och jag känner mig inte vuxen...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rupert: Du vill inte bli vuxen! För mycket ansvar och allt! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? #Byxmyndig Vill bara bli vuuuuuuuxen När man är 15 är man inte vuxen öht. xD Inte när man är 18 eller 20 för den delen heller. Jag är 22 nästa månad och inte ett dugg vuxen. Känns som att jag fortfarande är 16 typ. 13 mar, 2018 18:15 |
|
Alva Weasley
Elev |
13 mar, 2018 18:20 |
|
Borttagen
|
Det är som att skriva en berättelse fast man skriver i sin karaktär eller karaktärer tillsammans med en eller flera personer. Kolla på rollspelsforumen så fattar du bättre
13 mar, 2018 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen