@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Weasley
Elev |
13 mar, 2018 09:30 |
|
Rupert
Elev |
13 mar, 2018 16:31 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? Varför stava rätt när man kan stava fel? 13 mar, 2018 16:35 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Kan någon göra en tidsmaskin så jag får bli femton? Varför vill du bli femton? #Byxmyndig Vill bara bli vuuuuuuuxen
13 mar, 2018 16:36 |
|
Velma Dinkley
Elev |
När man är 18 år då är man vuxen räknas det som.
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 13 mar, 2018 16:43 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: När man är 18 år då är man vuxen räknas det som. Men vid femton är man #Byxmyndig
13 mar, 2018 16:44 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Rupert: Skrivet av Velma Dinkley: När man är 18 år då är man vuxen räknas det som. Men vid femton är man #Byxmyndig Ja men fortfarande ännu inte vuxen inte vad det räcknas om iallafall tex man måste fortfarande ha vårdnadshavares underskrift på papper osv när man är 15. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 13 mar, 2018 16:47 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Rupert: Skrivet av Velma Dinkley: När man är 18 år då är man vuxen räknas det som. Men vid femton är man #Byxmyndig Ja men fortfarande ännu inte vuxen inte vad det räcknas om iallafall tex man måste fortfarande ha vårdnadshavares underskrift på papper osv när man är 15. Jag VET
13 mar, 2018 16:50 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Rupert: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Rupert: Skrivet av Velma Dinkley: När man är 18 år då är man vuxen räknas det som. Men vid femton är man #Byxmyndig Ja men fortfarande ännu inte vuxen inte vad det räcknas om iallafall tex man måste fortfarande ha vårdnadshavares underskrift på papper osv när man är 15. Jag VET läste väll det som 15 år byxmyndig men även vuxen då bara. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 13 mar, 2018 16:52 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Rupert: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Rupert: Skrivet av Velma Dinkley: När man är 18 år då är man vuxen räknas det som. Men vid femton är man #Byxmyndig Ja men fortfarande ännu inte vuxen inte vad det räcknas om iallafall tex man måste fortfarande ha vårdnadshavares underskrift på papper osv när man är 15. Jag VET läste väll det som 15 år byxmyndig men även vuxen då bara. HA jag vann
13 mar, 2018 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen