@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jaha, det gör vi typ just nu i engelskan och i svenskan. Skrivet av Borttagen: Typ det här med olika verbformer och hur man skriver när någon pratar!Skrivet av GinnyHermionePotter: Vadå för regler? Skrivet av Tonks/Luna: Mina gamla berättelser var hemska! Jag visste ingenting om skrivande då. Men nu har min lärare gått igenom typ alla viktiga regler så nu går det bättre!Skrivet av GinnyHermionePotter: Efter en massa problem och inre raseriutbrott har jag lyckats lägga upp 11 delar på en berättelse på Wattpad samma kväll! Gör inte det! Ni kommer bara bli sura och vilja slå sönder något av det! Wow. Du har förbättrat sedan sist. Fast jag har bara läst en del nu. Åandra sidan kanske jag läste dina berättelser för typ två år sedan... Tacktack ändå!♥ Men Wattpad satte punkter istället för talstreck och jag var för trött för att orka fixa det! Punkter? Ska kolla nu på din berättelse Edit: Du hade inga punkter eller talsteck. Du hade inget... 12 mar, 2018 14:55 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jävla Wattpad!Skrivet av GinnyHermionePotter: Jaha, det gör vi typ just nu i engelskan och i svenskan. Skrivet av Borttagen: Typ det här med olika verbformer och hur man skriver när någon pratar!Skrivet av GinnyHermionePotter: Vadå för regler? Skrivet av Tonks/Luna: Mina gamla berättelser var hemska! Jag visste ingenting om skrivande då. Men nu har min lärare gått igenom typ alla viktiga regler så nu går det bättre!Skrivet av GinnyHermionePotter: Efter en massa problem och inre raseriutbrott har jag lyckats lägga upp 11 delar på en berättelse på Wattpad samma kväll! Gör inte det! Ni kommer bara bli sura och vilja slå sönder något av det! Wow. Du har förbättrat sedan sist. Fast jag har bara läst en del nu. Åandra sidan kanske jag läste dina berättelser för typ två år sedan... Tacktack ändå!♥ Men Wattpad satte punkter istället för talstreck och jag var för trött för att orka fixa det! Punkter? Ska kolla nu på din berättelse Edit: Du hade inga punkter eller talsteck. Du hade inget... Fast de börjar prata i kapitel 3 så kolla det! 12 mar, 2018 15:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Det gjorde jag. Det var där jag såg... fast det borde finnas med! Jag skriver själv på dokument och klistrar in det i Wattpad och då funkar detSkrivet av Borttagen: Jävla Wattpad!Skrivet av GinnyHermionePotter: Jaha, det gör vi typ just nu i engelskan och i svenskan. Skrivet av Borttagen: Typ det här med olika verbformer och hur man skriver när någon pratar!Skrivet av GinnyHermionePotter: Vadå för regler? Skrivet av Tonks/Luna: Mina gamla berättelser var hemska! Jag visste ingenting om skrivande då. Men nu har min lärare gått igenom typ alla viktiga regler så nu går det bättre!Skrivet av GinnyHermionePotter: Efter en massa problem och inre raseriutbrott har jag lyckats lägga upp 11 delar på en berättelse på Wattpad samma kväll! Gör inte det! Ni kommer bara bli sura och vilja slå sönder något av det! Wow. Du har förbättrat sedan sist. Fast jag har bara läst en del nu. Åandra sidan kanske jag läste dina berättelser för typ två år sedan... Tacktack ändå!♥ Men Wattpad satte punkter istället för talstreck och jag var för trött för att orka fixa det! Punkter? Ska kolla nu på din berättelse Edit: Du hade inga punkter eller talsteck. Du hade inget... Fast de börjar prata i kapitel 3 så kolla det! 12 mar, 2018 15:35 |
|
Lazarus
Prefekt |
Var på ett möte med HBTQ+-gruppen och jag är såååå glad att jag gick! Hela måndagen - eller kanske hela veckan? - har blivit så mycket bättre ♥
Ska dit om två veckor igen, och det känns så skönt att veta att jag har ett ställe att gå till, och något att se fram emot.
12 mar, 2018 18:44 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Lazarus: Var på ett möte med HBTQ+-gruppen och jag är såååå glad att jag gick! Hela måndagen - eller kanske hela veckan? - har blivit så mycket bättre ♥ Ska dit om två veckor igen, och det känns så skönt att veta att jag har ett ställe att gå till, och något att se fram emot. Åhhh vad kul det låter! Man tar sig genom veckan så mycket lättare om man har något att se fram emot!♥
12 mar, 2018 19:10 |
|
Frivolt
Elev |
Kan knappt sluta kolla på RuPauls drag race xD det är så bra !!!!
Haha !!! I realy love all this beautiful and dramatic bitches 12 mar, 2018 22:59 |
|
Scorperion
Elev |
Alltså känslan när man hör låtar som man endast hört introt till i memes och ba "NEEEEEEEEEJ" men sen låter man den bara rulla på och tänker "...den är ju rätt bra ändå"
12 mar, 2018 23:46 |
|
Frivolt
Elev |
Jag ska se Harry Styles på söndag
Kan knappt förstå det, plus att tiden gått så sjukt fort!!! 12 mar, 2018 23:55 |
|
Scorperion
Elev |
13 mar, 2018 00:24 |
|
Borttagen
|
Jag började dagen med ett träningspass! Körde ett beginner low impact, vill inte hålla på och hoppa och störa grannarna under så tidigt + att jag inte vill göra för avancerade saker så tidigt på morgonen. Det var jobbigt men underbart, och sen en promenad på det
13 mar, 2018 08:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen