@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Sitter och kollar på mästarnas mästare och äter chipsoch guacamoledipp ! xD
11 mar, 2018 20:06 |
|
Viloss
Elev |
Kollar också på det x) 11 mar, 2018 20:07 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag börjar officiellt sluta äta socker om 1 timma. Jag är taggad, nervös och glad.
Men shit vad jsg kommer sakna choklad.
11 mar, 2018 22:01 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Efter en massa problem och inre raseriutbrott har jag lyckats lägga upp 11 delar på en berättelse på Wattpad samma kväll! Gör inte det! Ni kommer bara bli sura och vilja slå sönder något av det!
11 mar, 2018 22:15 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivit upp mig på bloddonationslistan, så får väl se vad som händer nu. Imorgon ska jag våga skicka iväg en grej, och så ska jag på första HBTQ+-mötet så är ganska nervös för har som vanligt förväntningar... ugh. Jag hoppas i alla fall det kommer gå bra och att det blir roligt?
11 mar, 2018 23:18 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Efter en massa problem och inre raseriutbrott har jag lyckats lägga upp 11 delar på en berättelse på Wattpad samma kväll! Gör inte det! Ni kommer bara bli sura och vilja slå sönder något av det! Wow. Du har förbättrat sedan sist. Fast jag har bara läst en del nu. Åandra sidan kanske jag läste dina berättelser för typ två år sedan... Varför stava rätt när man kan stava fel? 12 mar, 2018 06:50 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Mina gamla berättelser var hemska! Jag visste ingenting om skrivande då. Men nu har min lärare gått igenom typ alla viktiga regler så nu går det bättre!Skrivet av GinnyHermionePotter: Efter en massa problem och inre raseriutbrott har jag lyckats lägga upp 11 delar på en berättelse på Wattpad samma kväll! Gör inte det! Ni kommer bara bli sura och vilja slå sönder något av det! Wow. Du har förbättrat sedan sist. Fast jag har bara läst en del nu. Åandra sidan kanske jag läste dina berättelser för typ två år sedan... Tacktack ändå!♥ 12 mar, 2018 07:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Vadå för regler?Skrivet av Tonks/Luna: Mina gamla berättelser var hemska! Jag visste ingenting om skrivande då. Men nu har min lärare gått igenom typ alla viktiga regler så nu går det bättre!Skrivet av GinnyHermionePotter: Efter en massa problem och inre raseriutbrott har jag lyckats lägga upp 11 delar på en berättelse på Wattpad samma kväll! Gör inte det! Ni kommer bara bli sura och vilja slå sönder något av det! Wow. Du har förbättrat sedan sist. Fast jag har bara läst en del nu. Åandra sidan kanske jag läste dina berättelser för typ två år sedan... Tacktack ändå!♥ 12 mar, 2018 07:46 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Typ det här med olika verbformer och hur man skriver när någon pratar!Skrivet av GinnyHermionePotter: Vadå för regler? Skrivet av Tonks/Luna: Mina gamla berättelser var hemska! Jag visste ingenting om skrivande då. Men nu har min lärare gått igenom typ alla viktiga regler så nu går det bättre!Skrivet av GinnyHermionePotter: Efter en massa problem och inre raseriutbrott har jag lyckats lägga upp 11 delar på en berättelse på Wattpad samma kväll! Gör inte det! Ni kommer bara bli sura och vilja slå sönder något av det! Wow. Du har förbättrat sedan sist. Fast jag har bara läst en del nu. Åandra sidan kanske jag läste dina berättelser för typ två år sedan... Tacktack ändå!♥ Men Wattpad satte punkter istället för talstreck och jag var för trött för att orka fixa det! 12 mar, 2018 08:02 |
|
Viloss
Elev |
Grattis ~Hedvig~!
12 mar, 2018 10:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen