@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
GRATTIIIIS BEENJAAAMIIIIIN
10 mar, 2018 22:03 |
|
Nepturni
Elev |
hur
FAN kunde benjamin vinna 10 mar, 2018 22:05 |
|
Borttagen
|
DUBBELGÅNGAREN KYSSTE SELINA! GAAAAAAAAAAH!
10 mar, 2018 22:15 |
|
Emmi
Prefekt |
Åhå, vann inte Samir & Viktor? Vad är detta Sverige? Ni skickar dem till final för ty 4e gången men låter dem inte vinna heller... Iofs var det ju lätt Benjamin & Felix som var bäst och de enda jag förstår hur de kom med.
Känner jag har rätten att kritisera er lite i år för vårat bidrag är ju till och med bra i år :p
10 mar, 2018 22:42 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av LIA15: Skrivet av Trädkatten: Födelsedagar är alltid lite sorgliga idag är min allra första dag som 16 ♥ Önskar mig helt ärligt bara musik och kärlek Grattis! Hoppas din dag har varit bra även om den var sorglig ♥ TACK! ♥ Åååh vad längesen, så kul att höra ifrån dig. Jaa, det var jättelänge sen! Typ 3-4 år eller något sådant, har saknat våra underliga konversationer 10 mar, 2018 23:04 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Jag vill se Eurovision live igen.
10 mar, 2018 23:50 |
|
Solkatten
Elev |
Man har ju fått se en bild på den nyfödda prinsessan som föddes i fredags (jag undrar hur många mer barn det kommer lol). Mamma sa att hon tänkte direkt på mig när jag var så liten när hon såg bilden. Måste be henne visa en bild när jag var så liten för att se om jag kan se likheter haha. Kul är det iaf. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 mar, 2018 02:09 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Vapor: Taack! Skrivet av Emmi: Det här är sjukt, men på måndag ska jag sluta äta socker. Totalt. Ooom det finns i ex pasta eller något i skolan, okej. Men jag ska inte medvetet stoppa i mig mera socker och det ska hålla på till ca April. Insåg att det betyder att inget godis över påsk. Shit. Det är jäkligt strongt, lycka till! Jag har försökt med sånt flera gånger men alltid slutat med att jag vräkt i mig onödiga mängder istället *suck* Hur gör du för att hålla fast vid det du har sagt och inte tappa motivationen? Alltså nu först är det som driver mig e det att få full pott i en skoluppgift heh xD Nemen jag känner att jag ätit alldeles för mycket skit och vill försöka att få en bättre livsstil och med att sluta äta socker hoppas jag att jag kommer vara gladare med mitt liv och så. Nu känner jag behovet av socker allt för mycket och varje gång jag ätit något med socker hatar jag min kropp så mycket att jag mest känner för att sluta äta helt och det är där för jag försöker med det Då är det verkligen bra att du tog ett sunt beslut så att det inte fick chansen att eskilera till något värre! Men förstår exakt vad du menar då jag har liknande problem. Hoppas att du klarar det här! We believe in you!
11 mar, 2018 08:45 |
|
Emmi
Prefekt |
Dator,
*lätt snöfall ute* Fönstret, *Du ser inte ut. SNön har täckt ditt fösnter* Nej men seriöst. Det snöar mera just nu än vad det gjort på hela vintern, det e meningen det ska smälta nu!
11 mar, 2018 09:13 |
|
Alva Weasley
Elev |
11 mar, 2018 09:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen