@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Födelsedagar är alltid lite sorgliga
idag är min allra första dag som 16 ♥ Önskar mig helt ärligt bara musik och kärlek
10 mar, 2018 15:59 |
|
Borttagen
|
Funderar på att lära mig ett nytt språk. Börja med lite självstudier och kanske en kvällskurs och tillslut semestern nästa sommar åka på intensiv språkresa några veckor. Saknar att plugga och lära mig något nytt. Men vet inte riktigt vilket språk. Har tröttnat på japanska som jag var inne på innan.
Koreanska kanske? Gillar Hangul väldigt mycket, det lilla jag kollat in det och Sydkorea är ett lockande resmål. Isländska har jag varit lockad av också eftersom jag och min kompis ev ska emigrera dit om rasisterna tar över i Sverige xD Tyska har jag kunnat väldigt bra men tappat, men det känns som en för liten utmaning... även om jag såklart vill fräscha upp den någongång. 10 mar, 2018 18:27 |
|
Nepturni
Elev |
Strömmen gick... Vi som tänkte beställa pizza -_-
10 mar, 2018 19:00 |
|
Scorperion
Elev |
Vet inte om det här bara är jag, men alltid när jag jag ser barn eller bebisar, mest bebisar, i gamla filmer, från typ 70-taket, 90-talet, tidigt 00-tal, vilket år som helst så länge det har gått mer än tio år, så tänker jag alltid: Hur gammal kan den där ungen vara nu? Vad har ungen för sig just nu?
10 mar, 2018 19:19 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Födelsedagar är alltid lite sorgliga idag är min allra första dag som 16 ♥ Önskar mig helt ärligt bara musik och kärlek Grattis! Hoppas din dag har varit bra även om den var sorglig ♥ 10 mar, 2018 19:22 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Trädkatten: Födelsedagar är alltid lite sorgliga idag är min allra första dag som 16 ♥ Önskar mig helt ärligt bara musik och kärlek Grattis! Hoppas din dag har varit bra även om den var sorglig ♥ TACK! ♥ Åååh vad längesen, så kul att höra ifrån dig.
10 mar, 2018 19:54 |
|
Borttagen
|
Jag hatar Dumbledore just nu! Vill typ döda honom...
10 mar, 2018 20:16 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hatar Dumbledore just nu! Vill typ döda honom... Varför? 10 mar, 2018 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: För att han är en störande liten skit... Skrivet av Borttagen: Jag hatar Dumbledore just nu! Vill typ döda honom... Varför? 10 mar, 2018 20:24 |
|
Lazarus
Prefekt |
Kollade Miranda och plötsligt kom jag ihåg ett "intressant äventyr" som jag nästan lyckats förtränga helt då det kändes väldigt awkward då. Men det var bland det första som hände när jag träffade Syrup första gången och idag skrattar jag åt det så mycket istället x)
10 mar, 2018 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen