@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: jaa just dee ja hahah xD Men det var ju typ ett år sedan hahah, men det gjorde jag inte för vi blev oense om vilken sorts dator jag skulle få så det slutade med att jag sa "Nä. Jag samlar egna pengar så kan du int säga något"Emmi Men du skulle få en dator av din mamma om du inte åt choklad på ett år! Det vet jag ju
10 mar, 2018 11:39 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Emmi: Det här är sjukt, men på måndag ska jag sluta äta socker. Totalt. Ooom det finns i ex pasta eller något i skolan, okej. Men jag ska inte medvetet stoppa i mig mera socker och det ska hålla på till ca April. Insåg att det betyder att inget godis över påsk. Shit. Det är jäkligt strongt, lycka till! Jag har försökt med sånt flera gånger men alltid slutat med att jag vräkt i mig onödiga mängder istället *suck* Hur gör du för att hålla fast vid det du har sagt och inte tappa motivationen?
10 mar, 2018 11:49 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Ni vet den gamla goda tiden när man såg på High School Musical och drömde om att Zac Efron skulle stå utanför ens fönster. Den känslan känner jag just nu Är jag den ända människan som inte sett det? Well... antingen är man för ung eller så har man bara missat något
10 mar, 2018 12:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Ni vet den gamla goda tiden när man såg på High School Musical och drömde om att Zac Efron skulle stå utanför ens fönster. Den känslan känner jag just nu Är jag den ända människan som inte sett det? Ja "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 mar, 2018 13:27 |
|
Obliviate_
Elev |
När man ser en ung tonårstjej gena över gräsmattan istället för på den plogade gångbanan... Vi har runt en meter snö här och hon tjänade inte mer än nån meter. När gränsen mellan lathet och idioti är hårfin.
10 mar, 2018 14:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Vapor: Taack! Skrivet av Emmi: Det här är sjukt, men på måndag ska jag sluta äta socker. Totalt. Ooom det finns i ex pasta eller något i skolan, okej. Men jag ska inte medvetet stoppa i mig mera socker och det ska hålla på till ca April. Insåg att det betyder att inget godis över påsk. Shit. Det är jäkligt strongt, lycka till! Jag har försökt med sånt flera gånger men alltid slutat med att jag vräkt i mig onödiga mängder istället *suck* Hur gör du för att hålla fast vid det du har sagt och inte tappa motivationen? Alltså nu först är det som driver mig e det att få full pott i en skoluppgift heh xD Nemen jag känner att jag ätit alldeles för mycket skit och vill försöka att få en bättre livsstil och med att sluta äta socker hoppas jag att jag kommer vara gladare med mitt liv och så. Nu känner jag behovet av socker allt för mycket och varje gång jag ätit något med socker hatar jag min kropp så mycket att jag mest känner för att sluta äta helt och det är där för jag försöker med det
10 mar, 2018 14:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Fick du datorn?Skrivet av Borttagen: jaa just dee ja hahah xD Men det var ju typ ett år sedan hahah, men det gjorde jag inte för vi blev oense om vilken sorts dator jag skulle få så det slutade med att jag sa "Nä. Jag samlar egna pengar så kan du int säga något" Emmi Men du skulle få en dator av din mamma om du inte åt choklad på ett år! Det vet jag ju 10 mar, 2018 14:44 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: yes, i julklapp. Kaan bero på att det är allt jag talat om sedan 8an... Drog kortet att jag kommer behöva en dator till andra stadiet sedan och dåå gick de hahahSkrivet av Emmi: Fick du datorn? Skrivet av Borttagen: jaa just dee ja hahah xD Men det var ju typ ett år sedan hahah, men det gjorde jag inte för vi blev oense om vilken sorts dator jag skulle få så det slutade med att jag sa "Nä. Jag samlar egna pengar så kan du int säga något" Emmi Men du skulle få en dator av din mamma om du inte åt choklad på ett år! Det vet jag ju
10 mar, 2018 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Good. Jag kanske får en egen dator i sommarSkrivet av Borttagen: yes, i julklapp. Kaan bero på att det är allt jag talat om sedan 8an... Drog kortet att jag kommer behöva en dator till andra stadiet sedan och dåå gick de hahah Skrivet av Emmi: Fick du datorn? Skrivet av Borttagen: jaa just dee ja hahah xD Men det var ju typ ett år sedan hahah, men det gjorde jag inte för vi blev oense om vilken sorts dator jag skulle få så det slutade med att jag sa "Nä. Jag samlar egna pengar så kan du int säga något" Emmi Men du skulle få en dator av din mamma om du inte åt choklad på ett år! Det vet jag ju 10 mar, 2018 15:33 |
|
Borttagen
|
Jag har just bett en kompis köpa ett pussel åt mig och bara ge mig påsen med bitarna eftersom jag inte vill veta hur motivet ser ut. Det ska bli spännande!
10 mar, 2018 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen