@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Weasley
Elev |
Skrivet av Emmi: Det här är sjukt, men på måndag ska jag sluta äta socker. Totalt. Ooom det finns i ex pasta eller något i skolan, okej. Men jag ska inte medvetet stoppa i mig mera socker och det ska hålla på till ca April. Insåg att det betyder att inget godis över påsk. Shit. Lycka till!
Puss <3
9 mar, 2018 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skulle du inte också sluta äta choklad på ett år?Det här är sjukt, men på måndag ska jag sluta äta socker. Totalt. Ooom det finns i ex pasta eller något i skolan, okej. Men jag ska inte medvetet stoppa i mig mera socker och det ska hålla på till ca April. Insåg att det betyder att inget godis över påsk. Shit. 9 mar, 2018 21:31 |
|
Scorperion
Elev |
Jag. Vill. Bara. Gräva. Ner mig i ett hål och gråta!
Saknar dessa dagar man kunde lägga all sin tid på att bara spela :'(
9 mar, 2018 22:04 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Alva Weasley: Tack..!Skrivet av Emmi: Det här är sjukt, men på måndag ska jag sluta äta socker. Totalt. Ooom det finns i ex pasta eller något i skolan, okej. Men jag ska inte medvetet stoppa i mig mera socker och det ska hålla på till ca April. Insåg att det betyder att inget godis över påsk. Shit. Lycka till! Skrivet av Borttagen: Hahha nenå det låter inte som jag? ANnat godis okej men choklad? I ETT ÅR. Näe tror inte de va jag faktsikt..!Skrivet av Emmi: Skulle du inte också sluta äta choklad på ett år? Det här är sjukt, men på måndag ska jag sluta äta socker. Totalt. Ooom det finns i ex pasta eller något i skolan, okej. Men jag ska inte medvetet stoppa i mig mera socker och det ska hålla på till ca April. Insåg att det betyder att inget godis över påsk. Shit.
9 mar, 2018 23:12 |
|
Scorperion
Elev |
Ni vet den gamla goda tiden när man såg på High School Musical och drömde om att Zac Efron skulle stå utanför ens fönster. Den känslan känner jag just nu
9 mar, 2018 23:14 |
|
Borttagen
|
Emmi Men du skulle få en dator av din mamma om du inte åt choklad på ett år! Det vet jag ju
10 mar, 2018 08:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Har en såndär hata-mänskligheten dag. Vill bara radera allt - instagram - facebook- mugglis - allt och bara. Nä. Fak off.
10 mar, 2018 10:02 |
|
Alva Weasley
Elev |
10 mar, 2018 10:08 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Ni vet den gamla goda tiden när man såg på High School Musical och drömde om att Zac Efron skulle stå utanför ens fönster. Den känslan känner jag just nu Är jag den ända människan som inte sett det? Varför stava rätt när man kan stava fel? 10 mar, 2018 10:22 |
|
Lazarus
Prefekt |
10 mar, 2018 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen