@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too Thursday I don't care about you It's Friday I'm in love äntligen fredag. Känns skönt att inte ha särskilt mycket planerat för helgen! Ska på bio efter skolan och sen kommer L hit och sover över. Annars inga planer. Sååå skönt.
9 mar, 2018 11:44 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Salem: Skrivet av IamAK: nån här som har varit på warner bros studio tour som skulle kunna svara på några frågor? jag vet att det finns en tråd om det men jag tror att det är större chans att jag får nåt svar om jag skriver här. Jag var där nu i januari! hur tog du dig dit? jag ska dit i juni och vill helst ta tåget till watford junction men är lite rädd för att det kommer vara komplicerat eller svårt att hitta rätt tåg osv. köpte du en paperback souvenir guidebook och tycker du det är värt att köpa det?(om du nu gjorde det). Vi bokade transfer direkt när vi köpte biljetterna! Så vi åkte buss med massa andra människor som skulle dit i sån ”Harry Potter-buss”. Så vet inte hur man tar sig dit sj... Köpte ingen sådan men köpte mycket annat, helt fantastisk butik.. spenderade 1,5h där
9 mar, 2018 11:49 |
|
Frivolt
Elev |
Har ont i halsen -.- Har inte tid för det här, eller ingen lust heller för den delen!
Jobb, handla, duscha och SEN kan jag ta det lugnt..... xD kan tiden gå snabbare tack? XD 9 mar, 2018 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Annie Lupin fyllde år för 2 dagar sedan...Skrivet av Matilda weasley: Idag för 6 år sedan blev jag medlem på mugglis med min första användare! Den här fyllde 4 år i januari Grattis! ^^ Idag fyller denna användare 1 år!! 9 mar, 2018 16:16 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Min klass har sålt kakor för att tjäna pengar till klasskassan och några var sjuka när vi skulle lämna ut kakorna så då ställde vi dem i vårt hem klassrum.
Men idag på classtime berättade vår mentor att 30 burkar hade blivit stulna och en burk kostar 50 kr vilket innebär att vi förlorade 1500 kr, som vi måste betala till kakföretaget innan vi får våra pengar. Några i mina parallellklass har sett 3 personer med kakburkar som inte har köpt utav oss. Min mentor vet vilka personerna är men hon kan inte anklaga dem utan tillräckligt med bevis. Annars innebär det att vi i klassen måste betala 50 kr var så vi kan få vår vinst. Så ni kan ju ana hur arg hela klassen är just nu. 9 mar, 2018 17:52 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Min klass har sålt kakor för att tjäna pengar till klasskassan och några var sjuka när vi skulle lämna ut kakorna så då ställde vi dem i vårt hem klassrum. Men idag på classtime berättade vår mentor att 30 burkar hade blivit stulna och en burk kostar 50 kr vilket innebär att vi förlorade 1500 kr, som vi måste betala till kakföretaget innan vi får våra pengar. Några i mina parallellklass har sett 3 personer med kakburkar som inte har köpt utav oss. Min mentor vet vilka personerna är men hon kan inte anklaga dem utan tillräckligt med bevis. Annars innebär det att vi i klassen måste betala 50 kr var så vi kan få vår vinst. Så ni kan ju ana hur arg hela klassen är just nu. Men uschhhhhh Vad arg man blir av såna människor! Hopas att allt löser sig för er!♥
9 mar, 2018 18:11 |
|
Frivolt
Elev |
Tragedy Girls är verkligen en av de bästa filmerna ever ♥ ♥
9 mar, 2018 19:10 |
|
Borttagen
|
Jag åkte nattåg i natt och hade en sovbrits. Jag både gillade det och inte. Det var rätt avslappnande, stundtals störande. Jag lyckades sova några timmar. Det var väldigt tyst och skönt, bra luft, bra värme. Kudden var det dock inte mycket fyllning i, värdelös kudde!
Så häftigt att jag kan stå på scen i Stockholm på kvällen och gå till mitt jobb i Lund på morgonen ändå! Detta kommer jag göra fler gånger, så skönt att inte behöva slösa semesterdagar! 9 mar, 2018 19:24 |
|
Scorperion
Elev |
9 mar, 2018 19:43 |
|
Emmi
Prefekt |
Det här är sjukt, men på måndag ska jag sluta äta socker. Totalt. Ooom det finns i ex pasta eller något i skolan, okej. Men jag ska inte medvetet stoppa i mig mera socker och det ska hålla på till ca April.
Insåg att det betyder att inget godis över påsk. Shit.
9 mar, 2018 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen