@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Den magiska trekampen måste ju vara väldigt tråkig för de som ser på. Uppgift 1: Här allihopa titta på en kall, gråblå yta i en timme. Uppgift 2: DRAKAR! Coolt och underhållande! Uppgift 3: HÄR ÄR DEN SISTA UPPGIFTEN!!! Ni får titta på en labyrint, varsågoda Det verkar ju inte så att det finns någon specialmagi för att se det hela. De var ju tvungna att tala med vattufolket för att se varför Harry blev så sen., m.m. I Quidditch är ju läktaren så högt upp för att alla ska se, så där finns det heller ingen inzoomningsmagi, men det är ju underhållande ändå Hahahaha eller hur!! (Men är inte drakarna första uppgiften? Men vem vet, de kanske har en magisk tv som de ser på Jo sant, drakarna är först! Uppgifterna kan ju ta upp till en timme också. xD Fast under tiden i labyrinten spelades det åtminstonde musik. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 mar, 2018 00:19 |
|
Ravinel
Elev |
Vi hade spanskaprov igår och nu precis idag hade vi hkk-prov. Båda gick piss och jag har lite panik men jag intalar mig själv att jag inte bryr mig. Eller jag bryr mig inte men jag vill gå på det gymnasium jag vill och jag kommer sänka mig som fan men skolan suger och jag orkar inte hålla på längre..
8 mar, 2018 08:58 |
|
Mc Weasley
Elev |
8 mar, 2018 09:05 |
|
Alva Weasley
Elev |
8 mar, 2018 09:25 |
|
Mc Weasley
Elev |
8 mar, 2018 10:17 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av IamAK: nån här som har varit på warner bros studio tour som skulle kunna svara på några frågor? jag vet att det finns en tråd om det men jag tror att det är större chans att jag får nåt svar om jag skriver här. Jag var där nu i januari! hur tog du dig dit? jag ska dit i juni och vill helst ta tåget till watford junction men är lite rädd för att det kommer vara komplicerat eller svårt att hitta rätt tåg osv. köpte du en paperback souvenir guidebook och tycker du det är värt att köpa det?(om du nu gjorde det). 8 mar, 2018 10:22 |
|
Alva Weasley
Elev |
8 mar, 2018 11:48 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Meeee! Vad handlar den om? Vem skulle läsa om jag la upp en novell jag skrivit här? Det är inledningen till en "classic fairy tale" ![]() 8 mar, 2018 12:56 |
|
Borttagen
|
Satt på tåget. Hör plötsligt ”Men heeej!”
Tittar upp och ser en av mina största idoler och inspirationskällor ever. Vi småpratade en kort stund då vi båda var på tåget i liknande syfte (vi ska båda ståupp:a, men på olika ställen) Han är jämt så himla glad och trevlig ^^ ♥ så kul att han är den som kommer fram till mig först och inte tvärtom, då slipper jag känna mig som ett påträngande fan xD 8 mar, 2018 15:20 |
|
Emmi
Prefekt |
8 mar, 2018 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen