@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Emmi: Tonks/Luna & Scorperion, blir ni byxmyndiga som 15 årigar i Sverige eller missförstår jag er helt? Här är det när vi fyller 16 men helt ärligt förstår jag inte ens varför det finns egentligen hahah Japp. I sverige är det 15! Haha. Jag håller med dig x) Det är dock ingen som bryr sig om att följa den regeln
6 mar, 2018 22:19 |
|
Solkatten
Elev |
Varför firar google semlan idag när fettisdagen redan har varit??
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2018 22:45 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Solkatten: Varför firar google semlan idag när fettisdagen redan har varit?? Undrar jag med. Bugg..?! 6 mar, 2018 23:12 |
|
Alva Weasley
Elev |
7 mar, 2018 08:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av mitchan: ♥333333 gjorde min over the garden wall-tatuering idag!!! den blev bäst, älskar den ♥ ![]() ![]() så himla snygg ♥ ♥ ♥ !!!! 7 mar, 2018 11:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: ♥333333 gjorde min over the garden wall-tatuering idag!!! den blev bäst, älskar den ♥ ![]() ![]() Ååååååh vad fin! Såg den serien i höstas, och blev helt jävla kär i den. Så fantastisk. 7 mar, 2018 11:53 |
|
Frivolt
Elev |
Jag föll för dig så himla hårt.
Jäkla tröskel. xD 7 mar, 2018 12:03 |
|
ella potter
Elev |
7 mar, 2018 12:35 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Emmi: Tonks/Luna & Scorperion, blir ni byxmyndiga som 15 årigar i Sverige eller missförstår jag er helt? Här är det när vi fyller 16 men helt ärligt förstår jag inte ens varför det finns egentligen hahah Japp. I sverige är det 15! Haha. Jag håller med dig x) Det är dock ingen som bryr sig om att följa den regeln Det är väl knappt ens en regel? Mer riktlinje... För att inte barn typ ska tro att de ska göra det, och jag vet inte! Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 mar, 2018 13:40 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Emmi: Tonks/Luna & Scorperion, blir ni byxmyndiga som 15 årigar i Sverige eller missförstår jag er helt? Här är det när vi fyller 16 men helt ärligt förstår jag inte ens varför det finns egentligen hahah Japp. I sverige är det 15! Haha. Jag håller med dig x) Det är dock ingen som bryr sig om att följa den regeln Det är väl knappt ens en regel? Mer riktlinje... För att inte barn typ ska tro att de ska göra det, och jag vet inte! Vad jag har fattat det som så är det en regel bara att det inte görs någon stor grej av det när någon bryter den just för att det är så vanligt att det händer här
7 mar, 2018 13:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen