The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Japp folk missförstår ironi och sarkasm alldeles för lätt!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Håller med..... Jag menar man gillar inte alla och jag (som är en enorm bitch som säger vad hon tycker även om det kränker folk) trivs inte när man inte får säga det utan måste låtsas att världen är nån form av 'himmel' där alla är vänner.......... Det gör att allt känns fejk och att det finns alldeles för lite drama! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaaaaaarför är mugglistråkigt???? Har ingen aning. Jag har rollat och skrivit lite i trådar sen jag loggat in Det är inte bara att folk här är inaktiva just nu, det är att de flesta här är... Ja det är svårt att förklara exakt vad men typ stela och allting måste vara såååååå perfekt och korrekt och annat spännande Ska jag vara osten(skrev ostel, men det autokorektades så...), och skriva inkorrekta saker, eller bara lite fluffiga saker för att irritera Ally? Bra idé! Allys mall förästen, den är fett fin. Spoiler: Tryck här för att visa! Det är inte sådär jag menar, det jag menar att allt måste vara så korrekt och ingenting får vara ens lite kränkande eller elakt mot någon. Alla ska vara så extremt snälla mot varandra, att ens på rimliga grunder ifrågasätta saker en hel del här tycker skulle vara en helt orimlig sak eftersom det säkert skulle kränka någon. Det är svårt att förklara men jag saknar mina kompisar där man bara kan säga sanningen inte ska blanda in den i rosa moln och censurera skiten så att inte ens ett grässtrå skulle kunna ta illa upp av det. Och där man kan skämta om saker som inte bara är ungefär "jag kastar bajs på dig hihihihihi" utan kan vara lite hårda mot varandra utan att du skjuts. Eller att du kan säga saker som inte bara är "hihiyihihihihihhi snällsnäll Älska alla aldrig vara elak hihihihihoh" Jag skulle utan problem kunna komma på saker som vi har sagt som skulle ha kränkt 99% av alla här även om rätt så många här säkert har tänkt liknande saker men sålänge någon kan ta illa upp så är det en förbjuden tanke. Precis! Och helt ärligt så är det ungefär så här. Jag skulle kunna kolla igenom min och mina kompisars senaste konversation i vår gruppchatt på Kik och kunna hitta hur mycket saker som helst som jag eller någon av dem har sagt som skulle kränka folk här (eller bara använda den tonen vi använder där) Jag menar IRL så kallar jag både levi_nikiforov och athena 1.0 för t.ex lama apor........ Men om jag kallade dem här så skulle jag antagligen bli blockad av alla som såg det! Läste et konvo nu, asså gudar va sant!! Kallar några av mina vänner för t.ex. bitch, o hade nån annan vart i.min situation i skolan hade de nog kännt sig mobbade, forreal....
29 jul, 2017 13:57 |
|
DarkNight
Elev |
29 jul, 2017 14:52 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
29 jul, 2017 15:02 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: mmen att bli mördad av ally igen är inte kul50-tals café är superkul!!!
29 jul, 2017 15:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av GinnyHermionePotter: mmen att bli mördad av ally igen är inte kul 50-tals café är superkul!!! Jo, för mig är det kul! CRUCIO! 29 jul, 2017 15:10 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av Borttagen: ajSkrivet av LunaLovegood:): Skrivet av GinnyHermionePotter: mmen att bli mördad av ally igen är inte kul 50-tals café är superkul!!! Jo, för mig är det kul! CRUCIO!
29 jul, 2017 15:12 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: aj Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av GinnyHermionePotter: mmen att bli mördad av ally igen är inte kul 50-tals café är superkul!!! Jo, för mig är det kul! CRUCIO! That casual "aj" 29 jul, 2017 17:24 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: aj Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av GinnyHermionePotter: mmen att bli mördad av ally igen är inte kul 50-tals café är superkul!!! Jo, för mig är det kul! CRUCIO! Älskar reaktionen xc
29 jul, 2017 17:26 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: aj Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av GinnyHermionePotter: mmen att bli mördad av ally igen är inte kul 50-tals café är superkul!!! Jo, för mig är det kul! CRUCIO! Älskar reaktionen xc Kr haha 29 jul, 2017 17:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Japp folk missförstår ironi och sarkasm alldeles för lätt!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Håller med..... Jag menar man gillar inte alla och jag (som är en enorm bitch som säger vad hon tycker även om det kränker folk) trivs inte när man inte får säga det utan måste låtsas att världen är nån form av 'himmel' där alla är vänner.......... Det gör att allt känns fejk och att det finns alldeles för lite drama! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaaaaaarför är mugglistråkigt???? Har ingen aning. Jag har rollat och skrivit lite i trådar sen jag loggat in Det är inte bara att folk här är inaktiva just nu, det är att de flesta här är... Ja det är svårt att förklara exakt vad men typ stela och allting måste vara såååååå perfekt och korrekt och annat spännande Ska jag vara osten(skrev ostel, men det autokorektades så...), och skriva inkorrekta saker, eller bara lite fluffiga saker för att irritera Ally? Bra idé! Allys mall förästen, den är fett fin. Spoiler: Tryck här för att visa! Det är inte sådär jag menar, det jag menar att allt måste vara så korrekt och ingenting får vara ens lite kränkande eller elakt mot någon. Alla ska vara så extremt snälla mot varandra, att ens på rimliga grunder ifrågasätta saker en hel del här tycker skulle vara en helt orimlig sak eftersom det säkert skulle kränka någon. Det är svårt att förklara men jag saknar mina kompisar där man bara kan säga sanningen inte ska blanda in den i rosa moln och censurera skiten så att inte ens ett grässtrå skulle kunna ta illa upp av det. Och där man kan skämta om saker som inte bara är ungefär "jag kastar bajs på dig hihihihihi" utan kan vara lite hårda mot varandra utan att du skjuts. Eller att du kan säga saker som inte bara är "hihiyihihihihihhi snällsnäll Älska alla aldrig vara elak hihihihihoh" Jag skulle utan problem kunna komma på saker som vi har sagt som skulle ha kränkt 99% av alla här även om rätt så många här säkert har tänkt liknande saker men sålänge någon kan ta illa upp så är det en förbjuden tanke. Precis! Och helt ärligt så är det ungefär så här. Jag skulle kunna kolla igenom min och mina kompisars senaste konversation i vår gruppchatt på Kik och kunna hitta hur mycket saker som helst som jag eller någon av dem har sagt som skulle kränka folk här (eller bara använda den tonen vi använder där) Jag menar IRL så kallar jag både levi_nikiforov och athena 1.0 för t.ex lama apor........ Men om jag kallade dem här så skulle jag antagligen bli blockad av alla som såg det! Folk är för lättkränkta också. Ta som exempel, jag tar två saker ur min och mina bästavänners gruppchatt, vi kan slå vad om att de flesta här kommer bli kränkta eller sura på det ![]() "Det här är sjukt kränkande alltså, ingen jag pratar med har accepterat att jag inte är en kille eller en tjej, jag är ju föri helvete en trespråkigattackhelikopterfrånmars." Den första är en helt seriös åsikt från oss som jag bara råkade hitta när jag skulle söka upp samma meme men originalet till en helt annan sak. Det andra tror jag ni rätt så lätt kan fatta vad det ska driva med 29 jul, 2017 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen