@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
"– I så fall handlar det om mitt gentlemannamässiga beteende, att här sätter du dig säkert, säger han i förhör."
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ödmjuk är han också. alltså. den där. Ungefär som när jag hade stort utrymme vid entren till en nattklubb och en gubbe går förbi - och smeker sin stora äckliga hand just där rumpan är! för att säkra att vi går om varandra "säkert"! Han var och är nattklubbens ägare btw!!! ps. to you guys: MAN KAN GÅ FÖRBI FOLK UTAN ATT TA PÅ RUMPAN. MAN KAN SE TILL ATT FOLK TAR SIG SÄKERT UPP OCH NER FÖR EN BADTUNNA UTAN ATT RÖRA VID KROPPEN - vara beredd ifall hen ramlar och ta emot OM hen ramlar kan ju kanske vara något? eller ? nej? kanske? HAHAHAHAHAHAHA ”Kanske kom åt henne när hon satte sig ner” HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fy fan för det här. Så fett besviken. Det här var en av mina absoluta förebilder när jag växte upp. Mitt favoritprogram på tvn i flera år som 9-13åring. FY. FAN. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 mar, 2018 19:09
Detta inlägg ändrades senast 2018-03- 6 kl. 19:09
|
|
Vapor
Elev |
Har jag missat något?
Kunde förut bara ge en tumme per dag, men har idag gett tre stycken utan problem?
6 mar, 2018 19:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Vapor: Har jag missat något? Kunde förut bara ge en tumme per dag, men har idag gett tre stycken utan problem? Har man inte alltid kunnat ge tre om dagen? :O ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 mar, 2018 19:10 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Vapor: Har jag missat något? Kunde förut bara ge en tumme per dag, men har idag gett tre stycken utan problem? Har man inte alltid kunnat ge tre om dagen? :O Oh då kan jag alltså inte ge några fler idag xD Hade en period förut då jag bara kunde ge en om dagen? :o
6 mar, 2018 19:11 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: ______________ Imorgon ska jag och chefen gå på någon danskurs? Blir spännande! Lovade också att ringa och boka bord till musikquiz (ingen av oss tre som gärna vill gå på musikquiz tycker särskilt mycket om att prata i telefon...) så vi får hoppas att det går. Och på måndag ska jag träffa HBTQ+-gruppen ♥ äntligen börjar det hända saker i mitt liv. Ooooo... Spännande. Jag går på latinojazz, vilket jag hatar för att det är sent och jag är kass, men annars är det skitkul. Mycket höfter. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 mar, 2018 19:24 |
|
Scorperion
Elev |
Skrev en tweet om Life is Strange och upptäckte sen att den hade fått en like. Jag gick in för att kolla vem det var. Det visade sig vara hon som gör rösten till Steph!
6 mar, 2018 20:37 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Så fint. Var det någon som såg Idag om ett år?
6 mar, 2018 20:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Ooooo... Spännande. Jag går på latinojazz, vilket jag hatar för att det är sent och jag är kass, men annars är det skitkul. Mycket höfter. Låter spännande ändå! Så länge man har roligt :'
6 mar, 2018 21:23 |
|
Emmi
Prefekt |
Tonks/Luna & Scorperion, blir ni byxmyndiga som 15 årigar i Sverige eller missförstår jag er helt? Här är det när vi fyller 16 men helt ärligt förstår jag inte ens varför det finns egentligen hahah
6 mar, 2018 22:12 |
|
mitchan
Lärare |
6 mar, 2018 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen