Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25177 25178 25179 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
LunaLovegood123
Elev

Avatar


Tonks/Luna, tänk positivt, du kan träffa dina dörrar utan att använda cykelhjälm. Det är ju alltid ett plus

6 mar, 2018 16:38

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Tonks/Luna, tänk positivt, du kan träffa dina dörrar utan att använda cykelhjälm. Det är ju alltid ett plus

Jag vet XD. Vi har så kul så!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

6 mar, 2018 16:49

Obliviate_
Elev

Avatar


När man väl hittar en film man vill se på bio så släpps den inte i Sverige..

6 mar, 2018 16:49

Kattbjörn
Prefekt

Avatar

+2


Ikväll börjar programmet Idag om ett år på SVT1 och min kompis är med i det första programmet! Se det! Det handlar om hennes väntan på nya lungor.

6 mar, 2018 17:37

Lazarus
Prefekt

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Ikväll börjar programmet Idag om ett år på SVT1 och min kompis är med i det första programmet! Se det! Det handlar om hennes väntan på nya lungor.


Åh, ska se om jag kan titta!
Har ingen tv men hoppas kunna se online iaf!
edit: hittade!
______________

Imorgon ska jag och chefen gå på någon danskurs? Blir spännande! Lovade också att ringa och boka bord till musikquiz (ingen av oss tre som gärna vill gå på musikquiz tycker särskilt mycket om att prata i telefon...) så vi får hoppas att det går. Och på måndag ska jag träffa HBTQ+-gruppen ♥ äntligen börjar det hända saker i mitt liv.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

6 mar, 2018 18:00

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Lazarus:
Skrivet av Kattbjörn:
Ikväll börjar programmet Idag om ett år på SVT1 och min kompis är med i det första programmet! Se det! Det handlar om hennes väntan på nya lungor.


Åh, ska se om jag kan titta!
Har ingen tv men hoppas kunna se online iaf!
______________

Imorgon ska jag och chefen gå på någon danskurs? Blir spännande! Lovade också att ringa och boka bord till musikquiz (ingen av oss tre som gärna vill gå på musikquiz tycker särskilt mycket om att prata i telefon...) så vi får hoppas att det går. Och på måndag ska jag träffa HBTQ+-gruppen ♥ äntligen börjar det hända saker i mitt liv.


Det borde gå på svtplay! Är iaf där jag tänkt titta eftersom jag inte har några tv-kanaler så jag hoppas att det går där x)

Vad är det för dans?

6 mar, 2018 18:02

Lazarus
Prefekt

Avatar


Kattbjörn
Det är där jag hittade den! :' så det går på svtplay!

Dansen ska vara någon latinsk dans? Eller flera olika typer, av vad jag förstått ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

6 mar, 2018 18:05

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av themarauder:
Kattbjörn Hur går det för din plan, haha? xD


Fyller 27 om ett par veckor, inget giftermål eller bebis i sikte än! X)


Förhoppningsvis lever vi längre nuförtiden vilket betyder att vi är unga längre, haha!!

=) - just like themarauder

6 mar, 2018 18:07

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Lazarus, vad bra!

Lät ju spännande med flera olika!

thamaradeur, kanske det. Only time will tell..

6 mar, 2018 18:12

Frivolt
Elev

Avatar


Gaaash!! Somnade i soffan, vaknade typ nu! Har inte ätit o min träning börjar om 40 minuter!
måste gå om en hlavtimme.....jag som brukar äta vid typ halv 6!


GAAH D: streeeessssss

6 mar, 2018 18:42

1 2 3 ... 25177 25178 25179 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.