@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Tonks/Luna, tänk positivt, du kan träffa dina dörrar utan att använda cykelhjälm. Det är ju alltid ett plus
6 mar, 2018 16:38 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Tonks/Luna, tänk positivt, du kan träffa dina dörrar utan att använda cykelhjälm. Det är ju alltid ett plus Jag vet XD. Vi har så kul så! Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 mar, 2018 16:49 |
|
Obliviate_
Elev |
När man väl hittar en film man vill se på bio så släpps den inte i Sverige..
6 mar, 2018 16:49 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Ikväll börjar programmet Idag om ett år på SVT1 och min kompis är med i det första programmet! Se det! Det handlar om hennes väntan på nya lungor.
6 mar, 2018 17:37 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Kattbjörn: Ikväll börjar programmet Idag om ett år på SVT1 och min kompis är med i det första programmet! Se det! Det handlar om hennes väntan på nya lungor. Åh, ska se om jag kan titta! Har ingen tv men hoppas kunna se online iaf! edit: hittade! ______________ Imorgon ska jag och chefen gå på någon danskurs? Blir spännande! Lovade också att ringa och boka bord till musikquiz (ingen av oss tre som gärna vill gå på musikquiz tycker särskilt mycket om att prata i telefon...) så vi får hoppas att det går. Och på måndag ska jag träffa HBTQ+-gruppen ♥ äntligen börjar det hända saker i mitt liv.
6 mar, 2018 18:00 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Kattbjörn: Ikväll börjar programmet Idag om ett år på SVT1 och min kompis är med i det första programmet! Se det! Det handlar om hennes väntan på nya lungor. Åh, ska se om jag kan titta! Har ingen tv men hoppas kunna se online iaf! ______________ Imorgon ska jag och chefen gå på någon danskurs? Blir spännande! Lovade också att ringa och boka bord till musikquiz (ingen av oss tre som gärna vill gå på musikquiz tycker särskilt mycket om att prata i telefon...) så vi får hoppas att det går. Och på måndag ska jag träffa HBTQ+-gruppen ♥ äntligen börjar det hända saker i mitt liv. Det borde gå på svtplay! Är iaf där jag tänkt titta eftersom jag inte har några tv-kanaler så jag hoppas att det går där x) Vad är det för dans? 6 mar, 2018 18:02 |
|
Lazarus
Prefekt |
Kattbjörn
Det är där jag hittade den! :' Dansen ska vara någon latinsk dans? Eller flera olika typer, av vad jag förstått ^^
6 mar, 2018 18:05 |
|
themarauder
Lärare |
Förhoppningsvis lever vi längre nuförtiden vilket betyder att vi är unga längre, haha!! =) - just like themarauder 6 mar, 2018 18:07 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
6 mar, 2018 18:12 |
|
Frivolt
Elev |
Gaaash!! Somnade i soffan, vaknade typ nu! Har inte ätit o min träning börjar om 40 minuter!
måste gå om en hlavtimme.....jag som brukar äta vid typ halv 6! GAAH D: streeeessssss 6 mar, 2018 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen