@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Viloss
Elev |
6 mar, 2018 11:14 |
|
Alva Weasley
Elev |
6 mar, 2018 12:11 |
|
Alva e
Elev |
Är på väg till Göteborg för jag ska spela in vi i femmans tv-final imorgon
![]()
6 mar, 2018 12:27 |
|
Borttagen
|
Slutade skolan för en timme sen
6 mar, 2018 12:56 |
|
Emmi
Prefekt |
6 mar, 2018 15:25 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Rupert: Skrivet av themarauder: Skrivet av Rupert: aaaaaaaaaaavillblifemtonaaaaaaaaaaaaa När fyller du år? =) 9 Januari om 4 år Du har iallafall din femtonårsdag framför dig Sen blir man runt 20 och då vill man inte fylla år längre Fyller 25 nästa år och jag har redan fått en liten mini-ålderskris XD Åh, förstår att det är jobbigt att vänta. Någon särskild anledning till att du vill bli just femton? =) Jag är femton. Sedan förra måndagen. Hittils har jag inte haft något positivt av det utom att jag fick en grön tröja med harar på och en vinröd halsduk. Sen god tårta var väl lite bra, men annars påminner bara folk mig om att jag är byxmyndig. Men lixom... Jag slutade bry mig för några år sedan om att jag fyller år, det är lixom bara en dag i mängden, igentligen. Sen blir ju typ allting dyrare och så, typ bufféer. Så därför så har jag typ slutat vilja fylla år! Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 mar, 2018 15:50 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Jag är femton. Sedan förra måndagen. Hittils har jag inte haft något positivt av det utom att jag fick en grön tröja med harar på och en vinröd halsduk. Sen god tårta var väl lite bra, men annars påminner bara folk mig om att jag är byxmyndig. Men lixom... Jag slutade bry mig för några år sedan om att jag fyller år, det är lixom bara en dag i mängden, igentligen. Sen blir ju typ allting dyrare och så, typ bufféer. Så därför så har jag typ slutat vilja fylla år! Grattis i efterskott! Nu tänker jag dra den som alla nyblivna 15åringar får höra från mig: Spoiler: Tryck här för att visa!
6 mar, 2018 15:53 |
|
Zora
Elev |
6 mar, 2018 16:01 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är femton. Sedan förra måndagen. Hittils har jag inte haft något positivt av det utom att jag fick en grön tröja med harar på och en vinröd halsduk. Sen god tårta var väl lite bra, men annars påminner bara folk mig om att jag är byxmyndig. Men lixom... Jag slutade bry mig för några år sedan om att jag fyller år, det är lixom bara en dag i mängden, igentligen. Sen blir ju typ allting dyrare och så, typ bufféer. Så därför så har jag typ slutat vilja fylla år! Grattis i efterskott! Nu tänker jag dra den som alla nyblivna 15åringar får höra från mig: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har haft den i huvudet sedan du sa det, så... Jag är väl medveten om det! Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 mar, 2018 16:34 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är femton. Sedan förra måndagen. Hittils har jag inte haft något positivt av det utom att jag fick en grön tröja med harar på och en vinröd halsduk. Sen god tårta var väl lite bra, men annars påminner bara folk mig om att jag är byxmyndig. Men lixom... Jag slutade bry mig för några år sedan om att jag fyller år, det är lixom bara en dag i mängden, igentligen. Sen blir ju typ allting dyrare och så, typ bufféer. Så därför så har jag typ slutat vilja fylla år! Grattis i efterskott! Nu tänker jag dra den som alla nyblivna 15åringar får höra från mig: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har haft den i huvudet sedan du sa det, så... Jag är väl medveten om det! Förstod nästan det x)
6 mar, 2018 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen