@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Scorperion: Åk till USA. Där är Halloween på en helt annan nivå än i Sverige. Där pyntas husen nästan lika mycket som till julen. Hade själv velat uppleva Halloween i USA.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2018 17:11 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Scorperion: Åk till USA. Där är Halloween på en helt annan nivå än i Sverige. Hade själv velat uppleva Halloween i USA. Planerar att åka dit i framtiden. Kanske ska passa på runt halloween nåt år... Tack för tipset!
5 mar, 2018 17:13 |
mitchan
Lärare |
aaaahhhhhh hon som ska tatuera mig imorgon skickade just en bild på skissen hon har gjort och it's SO CUTE ♥3 älskar den, är supertaggad
edit: also appropriate att senaste samtalsämnet i den här tråden var halloweenrelaterat.... min nya tatuering may or may not också vara slightly halloweenrelaterad.. ![]()
5 mar, 2018 17:20 |
|
Rupert
Elev |
5 mar, 2018 17:41 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 5 mar, 2018 17:44 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Rupert: aaaaaaaaaaavillblifemtonaaaaaaaaaaaaa När fyller du år? =) 9 Januari om 4 år
5 mar, 2018 17:49 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Rupert: Skrivet av themarauder: Skrivet av Rupert: aaaaaaaaaaavillblifemtonaaaaaaaaaaaaa När fyller du år? =) 9 Januari om 4 år Du har iallafall din femtonårsdag framför dig Sen blir man runt 20 och då vill man inte fylla år längre
5 mar, 2018 17:53 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Rupert: Skrivet av themarauder: Skrivet av Rupert: aaaaaaaaaaavillblifemtonaaaaaaaaaaaaa När fyller du år? =) 9 Januari om 4 år Du har iallafall din femtonårsdag framför dig Sen blir man runt 20 och då vill man inte fylla år längre Fyller 25 nästa år och jag har redan fått en liten mini-ålderskris XD Åh, förstår att det är jobbigt att vänta. Någon särskild anledning till att du vill bli just femton? =) =) - just like themarauder 5 mar, 2018 18:10 |
|
Scorperion
Elev |
5 mar, 2018 18:12 |
|
themarauder
Lärare |
Scorperion Haha, ååh, jag förstår dig. Efter tjugo så har min tidsuppfattning varit helt knäpp!! Kan inte fatta att det var 5 år sedan jag tog studenten :O Jag ville ju va gift o ha barn innan 25 xD det var den planen, haha...
=) - just like themarauder 5 mar, 2018 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen