Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25172 25173 25174 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
Jag kan typ inte se något....

Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt

Och halloween stämningen ♥.♥
JA! Älskar Halloween! Älskar det!

5 mar, 2018 15:42

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
Jag kan typ inte se något....

Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt

Och halloween stämningen ♥.♥
JA! Älskar Halloween! Älskar det!

Hösten har alltid varit den årstid jag tycker sämst om haha. Alla älskar den men inte jag. Våren är min favorit. Sedan kommer nog vintern. Fast det känns ju som att det fortfarande är vinter. Längtar till april. Skönare väder och jag fyller år, fast det längtar jag inte så mycket till haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 mar, 2018 15:47

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
Jag kan typ inte se något....

Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt

Och halloween stämningen ♥.♥
JA! Älskar Halloween! Älskar det!

Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

5 mar, 2018 15:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
Jag kan typ inte se något....

Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt

Och halloween stämningen ♥.♥
JA! Älskar Halloween! Älskar det!

Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället
Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans.

5 mar, 2018 15:55

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
Jag kan typ inte se något....

Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt

Och halloween stämningen ♥.♥
JA! Älskar Halloween! Älskar det!

Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället
Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans.

Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

5 mar, 2018 15:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
Jag kan typ inte se något....

Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt

Och halloween stämningen ♥.♥
JA! Älskar Halloween! Älskar det!

Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället
Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans.

Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ
Exakt. Det är roligt och mysigt att kolla på filmer tillsammans eller spela spel. Känns väldigt onödigt med allt hypande...

5 mar, 2018 16:01

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
Jag kan typ inte se något....

Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt

Och halloween stämningen ♥.♥
JA! Älskar Halloween! Älskar det!

Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället
Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans.

Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ
Exakt. Det är roligt och mysigt att kolla på filmer tillsammans eller spela spel. Känns väldigt onödigt med allt hypande...

Likadant med allt pynt. En julgran kan vara okej men att hålla på och byta gardiner och sånt till något juligare och fixa en massa utebelysning är bara onödigt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

5 mar, 2018 16:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
Jag kan typ inte se något....

Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt

Och halloween stämningen ♥.♥
JA! Älskar Halloween! Älskar det!

Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället
Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans.

Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ
Exakt. Det är roligt och mysigt att kolla på filmer tillsammans eller spela spel. Känns väldigt onödigt med allt hypande...

Likadant med allt pynt. En julgran kan vara okej men att hålla på och byta gardiner och sånt till något juligare och fixa en massa utebelysning är bara onödigt
Mycket slösande med pengar... sedan döpa en massa rätter till jul i ordet är bara skumt...

5 mar, 2018 16:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
Jag kan typ inte se något....

Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt

Och halloween stämningen ♥.♥
JA! Älskar Halloween! Älskar det!

Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället
Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans.

Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ
Exakt. Det är roligt och mysigt att kolla på filmer tillsammans eller spela spel. Känns väldigt onödigt med allt hypande...

Likadant med allt pynt. En julgran kan vara okej men att hålla på och byta gardiner och sånt till något juligare och fixa en massa utebelysning är bara onödigt
Mycket slösande med pengar... sedan döpa en massa rätter till jul i ordet är bara skumt...

Julen är ju den bästa högtiden. Själv firar jag typ inte Halloween öht. Folk pyntar ju till Halloween också, det är inte annorlunda än till julen. Man får väl fira högtiderna hur man själv vill.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 mar, 2018 17:04

Scorperion
Elev

Avatar


Solkatten Men jag har aldrig sett en Halloween-kalender någonstans. Visst det pyntas till Halloween också men inte lika mycket som till julen. Nu kan ju inte en sån som jag se skillnad på Halloweenpynt och inredning (hehe) men jag skulle ändå önska att julen Halloweenhypen låg lite på samma nivå. Sen måste man ju inte fira Halloween om man inte känner för det, precis som vissa väljer att inte fira jul

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

5 mar, 2018 17:08

1 2 3 ... 25172 25173 25174 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.