@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: JA! Älskar Halloween! Älskar det!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥ 5 mar, 2018 15:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! Älskar Halloween! Älskar det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥ Hösten har alltid varit den årstid jag tycker sämst om haha. Alla älskar den men inte jag. Våren är min favorit. Sedan kommer nog vintern. Fast det känns ju som att det fortfarande är vinter. Längtar till april. Skönare väder och jag fyller år, fast det längtar jag inte så mycket till haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2018 15:47 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! Älskar Halloween! Älskar det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥ Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället
5 mar, 2018 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! Älskar Halloween! Älskar det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥ Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället 5 mar, 2018 15:55 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! Älskar Halloween! Älskar det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥ Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ
5 mar, 2018 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Exakt. Det är roligt och mysigt att kolla på filmer tillsammans eller spela spel. Känns väldigt onödigt med allt hypande...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! Älskar Halloween! Älskar det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥ Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ 5 mar, 2018 16:01 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Exakt. Det är roligt och mysigt att kolla på filmer tillsammans eller spela spel. Känns väldigt onödigt med allt hypande... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! Älskar Halloween! Älskar det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥ Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ Likadant med allt pynt. En julgran kan vara okej men att hålla på och byta gardiner och sånt till något juligare och fixa en massa utebelysning är bara onödigt
5 mar, 2018 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Mycket slösande med pengar... sedan döpa en massa rätter till jul i ordet är bara skumt...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Exakt. Det är roligt och mysigt att kolla på filmer tillsammans eller spela spel. Känns väldigt onödigt med allt hypande... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! Älskar Halloween! Älskar det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥ Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ Likadant med allt pynt. En julgran kan vara okej men att hålla på och byta gardiner och sånt till något juligare och fixa en massa utebelysning är bara onödigt 5 mar, 2018 16:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Mycket slösande med pengar... sedan döpa en massa rätter till jul i ordet är bara skumt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Exakt. Det är roligt och mysigt att kolla på filmer tillsammans eller spela spel. Känns väldigt onödigt med allt hypande... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Tycker julen är rätt så överskattat. Min familj gör inte någon stor grej av den. Ger varandra någon present, äter pizza och kollar på film tillsammans. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! Älskar Halloween! Älskar det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥ Önskar att det kunde vara Halloween året runt. Eller att traditionen blir större än julen. Om man tänker sig julstämningen fast med Halloween tema istället Jag tycker julen kan vara mysig. Gillar dock inte när det så stor grej. Det känns som att folk hypar onödigt mycket över något som bara är under en dag och sen är allt över typ Likadant med allt pynt. En julgran kan vara okej men att hålla på och byta gardiner och sånt till något juligare och fixa en massa utebelysning är bara onödigt Julen är ju den bästa högtiden. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2018 17:04 |
|
Scorperion
Elev |
Solkatten Men jag har aldrig sett en Halloween-kalender någonstans. Visst det pyntas till Halloween också men inte lika mycket som till julen. Nu kan ju inte en sån som jag se skillnad på Halloweenpynt och inredning (hehe) men jag skulle ändå önska att julen Halloweenhypen låg lite på samma nivå. Sen måste man ju inte fira Halloween om man inte känner för det, precis som vissa väljer att inte fira jul
5 mar, 2018 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen