@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Bellatrix05: Skrivet av Mc Weasley: Någon som kan förklara hur man kan göra om en länk till ett annat ord, och när man klickar på ordet så kommer man till de stället där länken kommer ifrån? Man skriver [.url=*länken du vill länka till(??)*]ordet du vill att man ska klicka på[/.url] (utan punkter) Hoppas du förstod hahah Ok, tack så mycket!
![]()
5 mar, 2018 09:03 |
|
Scorperion
Elev |
Har så fyra serier jag vill kolla om på, en lista med serier jag inte har sett klart, men jag har varken tid eller tillgång till allt! Dreamfilm har typ gett upp, allt finns inte på nordeicfilm (plus att man måste avinstallera adblock på vissa serier) och jag har inte netflix
5 mar, 2018 12:19 |
|
IamAK
Elev |
nån här som har varit på warner bros studio tour som skulle kunna svara på några frågor? jag vet att det finns en tråd om det men jag tror att det är större chans att jag får nåt svar om jag skriver här.
5 mar, 2018 12:37 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av IamAK: nån här som har varit på warner bros studio tour som skulle kunna svara på några frågor? jag vet att det finns en tråd om det men jag tror att det är större chans att jag får nåt svar om jag skriver här. Jag var där nu i januari!
5 mar, 2018 12:46 |
|
Scorperion
Elev |
Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!!
5 mar, 2018 13:06 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av catradora: jag har övat i 10 år. Det går inte...När ska jag lära mig att gå och lägga mig i tid? xD
5 mar, 2018 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något....Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! 5 mar, 2018 15:22 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden
5 mar, 2018 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kalltSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden 5 mar, 2018 15:27 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Det är nog hösten som jag gillar mest... inte för varmt men inte heller för kallt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag kan typ inte se något.... Inte för att förstöra glädjen för er som gillar vårväder men jag avskyr sol när det fortfarande är snö kvar! Avskyr egentligen solen i överlag men snö och sol är den värsta kombinationen för mig!! Same. Måste typ titta ner och hålla för ögonen hela tiden Och halloween stämningen ♥.♥
5 mar, 2018 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen