@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av TheFifthMarauder: I natt är den bästa natten på hela året: OSCARS-GALA NATTEN!!!! Åh som jag har längtat ♥ Varför kan det aldrig vara natten till en helgdag? undrar samma sak, kan aldrig se den 4 mar, 2018 16:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av TheFifthMarauder: I natt är den bästa natten på hela året: OSCARS-GALA NATTEN!!!! Åh som jag har längtat ♥ Varför kan det aldrig vara natten till en helgdag? undrar samma sak, kan aldrig se den USA är väl typ 7-8 timmar före oss eller något så det är ju därför. För de är det ju tiden inget problem.. själv har jag typ aldrig kollat på Oscars haha. Brukar typ inte kolla på galor. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2018 17:20 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag älskar verkligen Call Me By Your Name, men tror den enbart kommer vinna Adapted Screenplay och eventuellt Original Score, men för bästa film tror jag Three Billboards Outside Ebbing, Missouri eller The Shape of Water vinner (båda filmerna tycker jag är fantastiska så det är jag helt okej med). Jag hoppas verkligen att Timothée Chalamet vinner bästa manliga huvudroll, men tror Gary Oldman vinner den efter vad jag hört, men har inte sett Darkest Hour ännu så kan inte säga något om det. Men det är så många bra filmer i år så det blir väldigt spännande att se hur det kommer gå! Dudå? vilka håller du på? Jag har faktiskt ingen aning vem som kan vinna, för att det känns som att vadsomhelst kan hända i år? Personligen hoppas jag på att Christopher Nolan eller Hans Zimmer tar hem nåt, men det känns lite som att det inte kommer hända. Var ska du se den, om jag får fråga? Jag såg att Aftonbladet kör, men då måste man skaffa premium och jag vet inte om det blir värt det... Hittade iofs en annan sida också, men vi får se hur det kommer funka.
4 mar, 2018 19:13 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag älskar verkligen Call Me By Your Name, men tror den enbart kommer vinna Adapted Screenplay och eventuellt Original Score, men för bästa film tror jag Three Billboards Outside Ebbing, Missouri eller The Shape of Water vinner (båda filmerna tycker jag är fantastiska så det är jag helt okej med). Jag hoppas verkligen att Timothée Chalamet vinner bästa manliga huvudroll, men tror Gary Oldman vinner den efter vad jag hört, men har inte sett Darkest Hour ännu så kan inte säga något om det. Men det är så många bra filmer i år så det blir väldigt spännande att se hur det kommer gå! Dudå? vilka håller du på? Jag har faktiskt ingen aning vem som kan vinna, för att det känns som att vadsomhelst kan hända i år? Personligen hoppas jag på att Christopher Nolan eller Hans Zimmer tar hem nåt, men det känns lite som att det inte kommer hända. Var ska du se den, om jag får fråga? Jag såg att Aftonbladet kör, men då måste man skaffa premium och jag vet inte om det blir värt det... Hittade iofs en annan sida också, men vi får se hur det kommer funka. Ja, Nolan och Zimmer har båda gjort fantastiska verk! Jag ska titta genom Aftonbladet eftersom min mamma har aftonbladet plus, men tycker det är sjukt dåligt att man måste betala för att se det.. hoppas det löser sig för din del
4 mar, 2018 19:17 |
|
Lazarus
Prefekt |
TheFifthMarauder
Definitivt! Och just Dunkirk också, själva musiken/redigeringen var så underbar. Ah, okej! Jag försöker skaffa Premium nu, men vi får se hur det går, haha!
4 mar, 2018 19:20 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Lazarus: det bör ju funka utmärkt att registrera sig för en testperiod för aftonbladet premium och sen avregistrera sig när galan är slut! Skrivet av TheFifthMarauder: Jag älskar verkligen Call Me By Your Name, men tror den enbart kommer vinna Adapted Screenplay och eventuellt Original Score, men för bästa film tror jag Three Billboards Outside Ebbing, Missouri eller The Shape of Water vinner (båda filmerna tycker jag är fantastiska så det är jag helt okej med). Jag hoppas verkligen att Timothée Chalamet vinner bästa manliga huvudroll, men tror Gary Oldman vinner den efter vad jag hört, men har inte sett Darkest Hour ännu så kan inte säga något om det. Men det är så många bra filmer i år så det blir väldigt spännande att se hur det kommer gå! Dudå? vilka håller du på? Jag har faktiskt ingen aning vem som kan vinna, för att det känns som att vadsomhelst kan hända i år? Personligen hoppas jag på att Christopher Nolan eller Hans Zimmer tar hem nåt, men det känns lite som att det inte kommer hända. Var ska du se den, om jag får fråga? Jag såg att Aftonbladet kör, men då måste man skaffa premium och jag vet inte om det blir värt det... Hittade iofs en annan sida också, men vi får se hur det kommer funka. ![]()
4 mar, 2018 19:20 |
|
Lazarus
Prefekt |
mitchan
Det är just det jag försöker göra nu när jag insåg det...
4 mar, 2018 19:21 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Hejar på Ruben Östlund/The Square. Mjau
4 mar, 2018 19:22 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Lazarus: Det är just det jag försöker göra nu när jag insåg det... ....okej, men varför står det att jag får det först kl 6 på morgonen? wtf aftonbladet
4 mar, 2018 19:23 |
|
mitchan
Lärare |
4 mar, 2018 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen