The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 jul, 2017 12:34 |
|
Elli Malfoy
Elev |
29 jul, 2017 12:36 |
|
Borttagen
|
BANAN
29 jul, 2017 12:37 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
29 jul, 2017 13:00 |
|
Elli Malfoy
Elev |
29 jul, 2017 13:00 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Alla måste kolla in:
https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=49316&page=1#p4054034 Varför stava rätt när man kan stava fel? 29 jul, 2017 13:19 |
|
Belluna tonks
Elev |
29 jul, 2017 13:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Håller med..... Jag menar man gillar inte alla och jag (som är en enorm bitch som säger vad hon tycker även om det kränker folk) trivs inte när man inte får säga det utan måste låtsas att världen är nån form av 'himmel' där alla är vänner.......... Det gör att allt känns fejk och att det finns alldeles för lite drama! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaaaaaarför är mugglistråkigt???? Har ingen aning. Jag har rollat och skrivit lite i trådar sen jag loggat in Det är inte bara att folk här är inaktiva just nu, det är att de flesta här är... Ja det är svårt att förklara exakt vad men typ stela och allting måste vara såååååå perfekt och korrekt och annat spännande Ska jag vara osten(skrev ostel, men det autokorektades så...), och skriva inkorrekta saker, eller bara lite fluffiga saker för att irritera Ally? Bra idé! Allys mall förästen, den är fett fin. Spoiler: Tryck här för att visa! Det är inte sådär jag menar, det jag menar att allt måste vara så korrekt och ingenting får vara ens lite kränkande eller elakt mot någon. Alla ska vara så extremt snälla mot varandra, att ens på rimliga grunder ifrågasätta saker en hel del här tycker skulle vara en helt orimlig sak eftersom det säkert skulle kränka någon. Det är svårt att förklara men jag saknar mina kompisar där man bara kan säga sanningen inte ska blanda in den i rosa moln och censurera skiten så att inte ens ett grässtrå skulle kunna ta illa upp av det. Och där man kan skämta om saker som inte bara är ungefär "jag kastar bajs på dig hihihihihi" utan kan vara lite hårda mot varandra utan att du skjuts. Eller att du kan säga saker som inte bara är "hihiyihihihihihhi snällsnäll Älska alla aldrig vara elak hihihihihoh" Jag skulle utan problem kunna komma på saker som vi har sagt som skulle ha kränkt 99% av alla här även om rätt så många här säkert har tänkt liknande saker men sålänge någon kan ta illa upp så är det en förbjuden tanke. Precis! Och helt ärligt så är det ungefär så här. Jag skulle kunna kolla igenom min och mina kompisars senaste konversation i vår gruppchatt på Kik och kunna hitta hur mycket saker som helst som jag eller någon av dem har sagt som skulle kränka folk här (eller bara använda den tonen vi använder där) 29 jul, 2017 13:37 |
|
boknörd_
Elev |
29 jul, 2017 13:41 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Japp folk missförstår ironi och sarkasm alldeles för lätt!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Håller med..... Jag menar man gillar inte alla och jag (som är en enorm bitch som säger vad hon tycker även om det kränker folk) trivs inte när man inte får säga det utan måste låtsas att världen är nån form av 'himmel' där alla är vänner.......... Det gör att allt känns fejk och att det finns alldeles för lite drama! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaaaaaarför är mugglistråkigt???? Har ingen aning. Jag har rollat och skrivit lite i trådar sen jag loggat in Det är inte bara att folk här är inaktiva just nu, det är att de flesta här är... Ja det är svårt att förklara exakt vad men typ stela och allting måste vara såååååå perfekt och korrekt och annat spännande Ska jag vara osten(skrev ostel, men det autokorektades så...), och skriva inkorrekta saker, eller bara lite fluffiga saker för att irritera Ally? Bra idé! Allys mall förästen, den är fett fin. Spoiler: Tryck här för att visa! Det är inte sådär jag menar, det jag menar att allt måste vara så korrekt och ingenting får vara ens lite kränkande eller elakt mot någon. Alla ska vara så extremt snälla mot varandra, att ens på rimliga grunder ifrågasätta saker en hel del här tycker skulle vara en helt orimlig sak eftersom det säkert skulle kränka någon. Det är svårt att förklara men jag saknar mina kompisar där man bara kan säga sanningen inte ska blanda in den i rosa moln och censurera skiten så att inte ens ett grässtrå skulle kunna ta illa upp av det. Och där man kan skämta om saker som inte bara är ungefär "jag kastar bajs på dig hihihihihi" utan kan vara lite hårda mot varandra utan att du skjuts. Eller att du kan säga saker som inte bara är "hihiyihihihihihhi snällsnäll Älska alla aldrig vara elak hihihihihoh" Jag skulle utan problem kunna komma på saker som vi har sagt som skulle ha kränkt 99% av alla här även om rätt så många här säkert har tänkt liknande saker men sålänge någon kan ta illa upp så är det en förbjuden tanke. Precis! Och helt ärligt så är det ungefär så här. Jag skulle kunna kolla igenom min och mina kompisars senaste konversation i vår gruppchatt på Kik och kunna hitta hur mycket saker som helst som jag eller någon av dem har sagt som skulle kränka folk här (eller bara använda den tonen vi använder där) Jag menar IRL så kallar jag både levi_nikiforov och athena 1.0 för t.ex lama apor........ Men om jag kallade dem här så skulle jag antagligen bli blockad av alla som såg det! ![]()
29 jul, 2017 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen