The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaaaaaarför är mugglistråkigt???? Har ingen aning. Jag har rollat och skrivit lite i trådar sen jag loggat in Det är inte bara att folk här är inaktiva just nu, det är att de flesta här är... Ja det är svårt att förklara exakt vad men typ stela och allting måste vara såååååå perfekt och korrekt och annat spännande Ska jag vara osten(skrev ostel, men det autokorektades så...), och skriva inkorrekta saker, eller bara lite fluffiga saker för att irritera Ally? Bra idé! Allys mall förästen, den är fett fin. Spoiler: Tryck här för att visa! Det är inte sådär jag menar, det jag menar att allt måste vara så korrekt och ingenting får vara ens lite kränkande eller elakt mot någon. Alla ska vara så extremt snälla mot varandra, att ens på rimliga grunder ifrågasätta saker en hel del här tycker skulle vara en helt orimlig sak eftersom det säkert skulle kränka någon. Det är svårt att förklara men jag saknar mina kompisar där man bara kan säga sanningen inte ska blanda in den i rosa moln och censurera skiten så att inte ens ett grässtrå skulle kunna ta illa upp av det. Och där man kan skämta om saker som inte bara är ungefär "jag kastar bajs på dig hihihihihi" utan kan vara lite hårda mot varandra utan att du skjuts. Eller att du kan säga saker som inte bara är "hihiyihihihihihhi snällsnäll Älska alla aldrig vara elak hihihihihoh" Jag skulle utan problem kunna komma på saker som vi har sagt som skulle ha kränkt 99% av alla här även om rätt så många här säkert har tänkt liknande saker men sålänge någon kan ta illa upp så är det en förbjuden tanke. Men om man inte kan vara elak.... Vilket jag kan vara... ALLA ÄR ETT OSTRON!!! (Jag försökte inte att vara elak... Tror jag...) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Rick har tweetat att Theyna är 100% canon så Apollo x Reyna kommer aldrig hända Skrivet av Tonks/Luna: VA? NEJNEJNEEEEEEJ!!! DET FÅR INTE HÄNDA! DE PASSAR INTE IHOP OCH JAG VILL INTE TÄNKA PÅ APOLLON OCH REYNA TILLSAMMANS FY TUSAN VAD...NEEEEEJ!!!!!! SJÄLVKLART FÅR HAN VÄLJA SJÄLV, MEN JAG TYCKER ATT HAN SKA BLI TILLSAMMANS MED NÅGON ANNAN!!!!!!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: HJÄLP MIG!!! Jag har börjat shippa Apollon och Calypso!!! De är faktiskt liiite fina tillsammans! Fast jag vill inte ha Calypso som extramamma Ugh. Har du hört teorin om att Reyna och Apollon ska bli ihopp? Den är hemsk... Theyna? Thalia och Reyna? De passar, men jag har ett ännu bättre! Varför stava rätt när man kan stava fel? 29 jul, 2017 10:21 |
|
Belluna tonks
Elev |
[qoute user=29244] Skrivet av GinnyHermionePotter: Rick har tweetat att Theyna är 100% canon så Apollo x Reyna kommer aldrig hända Skrivet av Tonks/Luna: VA? NEJNEJNEEEEEEJ!!! DET FÅR INTE HÄNDA! DE PASSAR INTE IHOP OCH JAG VILL INTE TÄNKA PÅ APOLLON OCH REYNA TILLSAMMANS FY TUSAN VAD...NEEEEEJ!!!!!! SJÄLVKLART FÅR HAN VÄLJA SJÄLV, MEN JAG TYCKER ATT HAN SKA BLI TILLSAMMANS MED NÅGON ANNAN!!!!!!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: HJÄLP MIG!!! Jag har börjat shippa Apollon och Calypso!!! De är faktiskt liiite fina tillsammans! Fast jag vill inte ha Calypso som extramamma Ugh. Har du hört teorin om att Reyna och Apollon ska bli ihopp? Den är hemsk... Theyna? Thalia och Reyna? De passar, men jag har ett ännu bättre! ![]()
29 jul, 2017 10:25 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: [qoute user=29244] Skrivet av GinnyHermionePotter: Rick har tweetat att Theyna är 100% canon så Apollo x Reyna kommer aldrig hända Skrivet av Tonks/Luna: VA? NEJNEJNEEEEEEJ!!! DET FÅR INTE HÄNDA! DE PASSAR INTE IHOP OCH JAG VILL INTE TÄNKA PÅ APOLLON OCH REYNA TILLSAMMANS FY TUSAN VAD...NEEEEEJ!!!!!! SJÄLVKLART FÅR HAN VÄLJA SJÄLV, MEN JAG TYCKER ATT HAN SKA BLI TILLSAMMANS MED NÅGON ANNAN!!!!!!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: HJÄLP MIG!!! Jag har börjat shippa Apollon och Calypso!!! De är faktiskt liiite fina tillsammans! Fast jag vill inte ha Calypso som extramamma Ugh. Har du hört teorin om att Reyna och Apollon ska bli ihopp? Den är hemsk... Theyna? Thalia och Reyna? De passar, men jag har ett ännu bättre! Daaa! Hallå. Malec då! Varför stava rätt när man kan stava fel? 29 jul, 2017 10:30 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Kollade igensom gamla sidor i tråden (1840-1860) och fär är vi ju jätteaktiva och retas med varandra! Funderar på att kolla igenom 80-100 också! Det var under juldagen
(Om någon undrar så kommer jag sova över hos en kompis inatt så jag kommer inte vara så aktiv under eftermiddan/kvällen!) 29 jul, 2017 10:34 |
|
Ross
Elev |
Grattis Elli Malfoy! Ha en JÄTTEBRA dag!
Förlåt om det jag skrev var oläsligt, jag var lite trött *gäsp* 29 jul, 2017 10:37 |
|
DarkNight
Elev |
Happy birthday to you! Happy birthday to Elli Malfoy!!!
29 jul, 2017 10:51 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: INGET ÄR BÄTTRE ÄN THEYNA!!!!!!! (utom Solangelo ofc) Skrivet av Belluna tonks: [qoute user=29244] Skrivet av GinnyHermionePotter: Rick har tweetat att Theyna är 100% canon så Apollo x Reyna kommer aldrig hända Skrivet av Tonks/Luna: VA? NEJNEJNEEEEEEJ!!! DET FÅR INTE HÄNDA! DE PASSAR INTE IHOP OCH JAG VILL INTE TÄNKA PÅ APOLLON OCH REYNA TILLSAMMANS FY TUSAN VAD...NEEEEEJ!!!!!! SJÄLVKLART FÅR HAN VÄLJA SJÄLV, MEN JAG TYCKER ATT HAN SKA BLI TILLSAMMANS MED NÅGON ANNAN!!!!!!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: HJÄLP MIG!!! Jag har börjat shippa Apollon och Calypso!!! De är faktiskt liiite fina tillsammans! Fast jag vill inte ha Calypso som extramamma Ugh. Har du hört teorin om att Reyna och Apollon ska bli ihopp? Den är hemsk... Theyna? Thalia och Reyna? De passar, men jag har ett ännu bättre! Daaa! Hallå. Malec då! ![]()
29 jul, 2017 11:01 |
|
Kalypso
Elev |
GO DRAKJÄGARNAAAA!!!! EddaLovegood Tonks/Luna
29 jul, 2017 11:04 |
|
Aurya
Elev |
Spoilade ni Dark Prophecy nu?
29 jul, 2017 11:15 |
|
Elli Malfoy
Elev |
29 jul, 2017 12:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen