The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: undrar jag med? Inget händer juu.. Annat än att jag ska sälja typ 1000 saker med att fixa till det.. Ugh xDDVaaaaaaarför är mugglistråkigt????
28 jul, 2017 23:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaaaaaarför är mugglistråkigt???? Har ingen aning. Jag har rollat och skrivit lite i trådar sen jag loggat in Det är inte bara att folk här är inaktiva just nu, det är att de flesta här är... Ja det är svårt att förklara exakt vad men typ stela och allting måste vara såååååå perfekt och korrekt och annat spännande 28 jul, 2017 23:03 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med! Vaaaaaaarför är mugglistråkigt???? Minns i vintras då det var jätteaktivt! Du och Ally tjafsade om Octavianus-shipp och vi kom minst tio sidor på en dag! Jag saknar det! 28 jul, 2017 23:05 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaaaaaarför är mugglistråkigt???? Har ingen aning. Jag har rollat och skrivit lite i trådar sen jag loggat in Det är inte bara att folk här är inaktiva just nu, det är att de flesta här är... Ja det är svårt att förklara exakt vad men typ stela och allting måste vara såååååå perfekt och korrekt och annat spännande Ska jag vara osten(skrev ostel, men det autokorektades så...), och skriva inkorrekta saker, eller bara lite fluffiga saker för att irritera Ally? Bra idé! Allys mall förästen, den är fett fin. Spoiler: Tryck här för att visa! Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 jul, 2017 23:07 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
HJÄLP MIG!!! Jag har börjat shippa Apollon och Calypso!!!
De är faktiskt liiite fina tillsammans! Fast jag vill inte ha Calypso som extramamma 28 jul, 2017 23:12 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: HJÄLP MIG!!! Jag har börjat shippa Apollon och Calypso!!! De är faktiskt liiite fina tillsammans! Fast jag vill inte ha Calypso som extramamma Ugh. Har du hört teorin om att Reyna och Apollon ska bli ihopp? Den är hemsk... Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 jul, 2017 23:18 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: VA? NEJNEJNEEEEEEJ!!! DET FÅR INTE HÄNDA! DE PASSAR INTE IHOP OCH JAG VILL INTE TÄNKA PÅ APOLLON OCH REYNA TILLSAMMANS FY TUSAN VAD...NEEEEEJ!!!!!! SJÄLVKLART FÅR HAN VÄLJA SJÄLV, MEN JAG TYCKER ATT HAN SKA BLI TILLSAMMANS MED NÅGON ANNAN!!!!!!!!!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: HJÄLP MIG!!! Jag har börjat shippa Apollon och Calypso!!! De är faktiskt liiite fina tillsammans! Fast jag vill inte ha Calypso som extramamma Ugh. Har du hört teorin om att Reyna och Apollon ska bli ihopp? Den är hemsk... 28 jul, 2017 23:29 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: VA? NEJNEJNEEEEEEJ!!! DET FÅR INTE HÄNDA! DE PASSAR INTE IHOP OCH JAG VILL INTE TÄNKA PÅ APOLLON OCH REYNA TILLSAMMANS FY TUSAN VAD...NEEEEEJ!!!!!! SJÄLVKLART FÅR HAN VÄLJA SJÄLV, MEN JAG TYCKER ATT HAN SKA BLI TILLSAMMANS MED NÅGON ANNAN!!!!!!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: HJÄLP MIG!!! Jag har börjat shippa Apollon och Calypso!!! De är faktiskt liiite fina tillsammans! Fast jag vill inte ha Calypso som extramamma Ugh. Har du hört teorin om att Reyna och Apollon ska bli ihopp? Den är hemsk... EEEEXAKT, JAG HAR HITTAT EN ANNAN ÅT REYNA, OCH DE PASSAR MILJARDER GÅNGER BÄTTRE TILLSAMMANS SÅDESÅ!!!!!!!!! Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 jul, 2017 23:32 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN Elli Malfoy!!!❤️❤️❤️
Hoppas du får en TARTYAWESOME dag med massor av Cola och 5SOS!!! ![]() Tonks/Luna VEM DÅ??? 29 jul, 2017 00:06 |
|
catradora
Elev |
29 jul, 2017 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen