@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
16 feb, 2018 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag och min vän pratade om en ideell organisation jag började vara engagerad i men jag fick ångest av det och hoppade av:
Vän: ”Jag tycker dom är asjobbiga!!” Jag: ”varför tycker du det? Jag håller ned dig, men DU hade ju inte så mycket med dom att göra!” Vän: ”Men de krävde ju tillbaka biobiljetterna dom gett dig, så gör man inte! Det var ju dina biljetter vare sig du hoppade av eller ej! Jävla snåljåpar!” xD Jag tänkte att han skulle svara att han var sur för att de gett mig ångest och så var det bara biobiljetterna xD 16 feb, 2018 21:23 |
|
Ithrenniel
Elev |
VARFÖR SITTER JAG OCH SURFAR PÅ NÄTET NÄR JAG BORDE SKRIVA TENTA VARFÖR ÄR JAG SÅ DUM OCH SKJUTER UPP SAKER FÖR DUMMA DUMMA MIG SLUTA DU MÅSTE VARA KLAR PÅ MÅNDAG GWAGWAGWAAAA
![]()
16 feb, 2018 21:32 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Alltså jag har tenta imorgon. Imorgon. Imorgon kl. 9 på morgonen. Kl. 9. PÅ morgonen. Ursäkta mig men HUUUUUUUUUUUUUUUR KAN MAN LÄGGA EN ORDINARIE TENTA PÅ EN LÖRDAGSMORGON BARA HUUUUUUUUUUUUR?!?!?! Alltså vem bestämde det hur kom man fram till det, inte ens en omtenta utan en ordinarie tenta hur kan någon vara så elak
16 feb, 2018 21:37 |
|
catradora
Elev |
Sportlov = jag behöver inte stiga upp tidigt på morgnarna = jag läser angsty fanfictions hela natten = sad :'(
16 feb, 2018 23:05 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Pga det här inlägget fick jag en väldigt fin synlig dvärg! Tack! 16 feb, 2018 23:08 |
|
AlexZz
Elev |
16 feb, 2018 23:21 |
|
Frivolt
Elev |
Nu : Lågstadieelever har mobiltelefoner
Då: Lågstadieelever hade tamaguchis som va det mest roliga men så irriterande sakerna ever !! : )))) Jag är inte alls gammal nej nej 17 feb, 2018 00:21 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Frivolt: Nu : Lågstadieelever har mobiltelefoner Då: Lågstadieelever hade tamaguchis som va det mest roliga men så irriterande sakerna ever !! : )))) Jag är inte alls gammal nej nej Inte jag heller nej nej absolut inte 22. Jag hade ingen mobil i lågstadiet förens i 6:an och det var en knappmobil. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 17 feb, 2018 01:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Nu : Lågstadieelever har mobiltelefoner Då: Lågstadieelever hade tamaguchis som va det mest roliga men så irriterande sakerna ever !! : )))) Jag är inte alls gammal nej nej Tamaguchi. ♥ Nästan så att man vill ha en nu bara för nostalgi. ♥ Dagens lågstadieelever har väl aldrig ens hört talas om dem. </3 Inte ens gameboys säkert heller... sorgligt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2018 03:30 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen