@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Alltsåå... Ed Sheerans nya konsert tider kom ut idag. Han har glömt Finland, igen. Fast jag hoppas slippa till Stockholm. Jag börjar gråta annars.
16 feb, 2018 17:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
Städade idag, fick besök, startade tvätt och nu lagar jag mat och sen ska jag kolla Black Mirror. Efter det ska jag försöka mig på nästa pussel, det får bli Kylo Ren den här gången
16 feb, 2018 18:24 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Solkatten Det är inte så konstigt att det hela tiden händer att någon galning mördar människor. De jävla politikerna i det landet låter folk sälja vapen för att tjäna pengar. De är så dumma i huvudet att dem tycker pengar är värt mer än liv Är ju bara att kolla på hur lagarna i vårt land är, då domstolar ger hårdare straff till de som gör pengabrott än de som förstör andras liv genom våldtäkt etc...
16 feb, 2018 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Jepp. Fast jag är nog lite glad över att man inte kan muta våra poliser eller ordföraren som i USASkrivet av Borttagen: Solkatten Det är inte så konstigt att det hela tiden händer att någon galning mördar människor. De jävla politikerna i det landet låter folk sälja vapen för att tjäna pengar. De är så dumma i huvudet att dem tycker pengar är värt mer än liv Är ju bara att kolla på hur lagarna i vårt land är, då domstolar ger hårdare straff till de som gör pengabrott än de som förstör andras liv genom våldtäkt etc... 16 feb, 2018 18:30 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Jepp. Fast jag är nog lite glad över att man inte kan muta våra poliser eller ordföraren som i USA Skrivet av Borttagen: Solkatten Det är inte så konstigt att det hela tiden händer att någon galning mördar människor. De jävla politikerna i det landet låter folk sälja vapen för att tjäna pengar. De är så dumma i huvudet att dem tycker pengar är värt mer än liv Är ju bara att kolla på hur lagarna i vårt land är, då domstolar ger hårdare straff till de som gör pengabrott än de som förstör andras liv genom våldtäkt etc... True, true. Suger fortfarande att pengar klassas ha mer värde än liv
16 feb, 2018 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Jepp. Jag har ibland undrat hur det slkulle vara om pengar inte fanns. Kanske hade det varit en bättre värld om allt var gratis...eller en sämreSkrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Jepp. Fast jag är nog lite glad över att man inte kan muta våra poliser eller ordföraren som i USA Skrivet av Borttagen: Solkatten Det är inte så konstigt att det hela tiden händer att någon galning mördar människor. De jävla politikerna i det landet låter folk sälja vapen för att tjäna pengar. De är så dumma i huvudet att dem tycker pengar är värt mer än liv Är ju bara att kolla på hur lagarna i vårt land är, då domstolar ger hårdare straff till de som gör pengabrott än de som förstör andras liv genom våldtäkt etc... True, true. Suger fortfarande att pengar klassas ha mer värde än liv 16 feb, 2018 18:34 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Jepp. Jag har ibland undrat hur det slkulle vara om pengar inte fanns. Kanske hade det varit en bättre värld om allt var gratis...eller en sämre Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Jepp. Fast jag är nog lite glad över att man inte kan muta våra poliser eller ordföraren som i USA Skrivet av Borttagen: Solkatten Det är inte så konstigt att det hela tiden händer att någon galning mördar människor. De jävla politikerna i det landet låter folk sälja vapen för att tjäna pengar. De är så dumma i huvudet att dem tycker pengar är värt mer än liv Är ju bara att kolla på hur lagarna i vårt land är, då domstolar ger hårdare straff till de som gör pengabrott än de som förstör andras liv genom våldtäkt etc... True, true. Suger fortfarande att pengar klassas ha mer värde än liv Hmm well vi skulle nog ha varit kvar i byteshandel, men vem vet det kanske skulle vara ett bättre alternativ än pengar då det är ett så stressfullt ämne på så många sätt
16 feb, 2018 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Fast det hade nog också varit svårt...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Jepp. Jag har ibland undrat hur det slkulle vara om pengar inte fanns. Kanske hade det varit en bättre värld om allt var gratis...eller en sämre Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Jepp. Fast jag är nog lite glad över att man inte kan muta våra poliser eller ordföraren som i USA Skrivet av Borttagen: Solkatten Det är inte så konstigt att det hela tiden händer att någon galning mördar människor. De jävla politikerna i det landet låter folk sälja vapen för att tjäna pengar. De är så dumma i huvudet att dem tycker pengar är värt mer än liv Är ju bara att kolla på hur lagarna i vårt land är, då domstolar ger hårdare straff till de som gör pengabrott än de som förstör andras liv genom våldtäkt etc... True, true. Suger fortfarande att pengar klassas ha mer värde än liv Hmm well vi skulle nog ha varit kvar i byteshandel, men vem vet det kanske skulle vara ett bättre alternativ än pengar då det är ett så stressfullt ämne på så många sätt 16 feb, 2018 18:36 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Fast det hade nog också varit svårt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Jepp. Jag har ibland undrat hur det slkulle vara om pengar inte fanns. Kanske hade det varit en bättre värld om allt var gratis...eller en sämre Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Jepp. Fast jag är nog lite glad över att man inte kan muta våra poliser eller ordföraren som i USA Skrivet av Borttagen: Solkatten Det är inte så konstigt att det hela tiden händer att någon galning mördar människor. De jävla politikerna i det landet låter folk sälja vapen för att tjäna pengar. De är så dumma i huvudet att dem tycker pengar är värt mer än liv Är ju bara att kolla på hur lagarna i vårt land är, då domstolar ger hårdare straff till de som gör pengabrott än de som förstör andras liv genom våldtäkt etc... True, true. Suger fortfarande att pengar klassas ha mer värde än liv Hmm well vi skulle nog ha varit kvar i byteshandel, men vem vet det kanske skulle vara ett bättre alternativ än pengar då det är ett så stressfullt ämne på så många sätt Ja... hade det funnits en väldigt simpel och bra lösning så hade den nog antagligen redan åtagits
16 feb, 2018 18:37 |
|
Borttagen
|
Alla i klassen är på disco och jag är hemma och slappar
16 feb, 2018 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen