@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Min faster och mina kusiner bor i USA och har vapen, men det är för att skydda sig mot galningar som har vapen.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG FÖRSTÅÅÅÅR INTE! Vad fan behöver hända för att USA skall våga peta på sina vapenlagar, och förändra - utveckla - förnya lagarna så att det stämmer överens med nutiden?! Återigen något jävla tjöt om att man måste ta hand om alla pyskiskt sjuka, och anmäla "rubbade typer" om och om och om igen. SERIÖST?!?!?!?!?!??! USA?!?!?!?!?!! JAG FÖRSTÅR INTE HUR FAN NI KAN LÅTA BLI ATT _TÄNKA_ ?!?! Dags att se över kunskapsnivån hos alla med en viss mängd pengar och kraft att styra samhället kontrolleras? Det är så att det ända regeringen i USA (dem flesta i allafall) tänker på i sina trånga hjärnor är pengar och inte att liv står på spel... Så jäkla ironiskt att så många vill ha vapen i sina hem för att känna sig skyddade. =))) ... Stupid americans. 16 feb, 2018 07:06 |
|
Zora
Elev |
Äntligen påbörjar jag snart mitt näst sista praktik pass :3 lääängtar till imorgon så börjar man sitt sista pass ^^
![]()
16 feb, 2018 11:43 |
|
AlexZz
Elev |
16 feb, 2018 12:24 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av AlexZz: hahahah jag gjorde 10 squats för tre dagar sen och har fortfarande träningsvärk.......... Gjorde 60 squats på rad igår, everything hurts today ![]()
16 feb, 2018 13:40 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av mitchan: Skrivet av AlexZz: hahahah jag gjorde 10 squats för tre dagar sen och har fortfarande träningsvärk.......... Gjorde 60 squats på rad igår, everything hurts today Det är värsta träningsvärken också. Speciellt för såna som mig som helst vill SITTA ned 24/7 och inte göra nånting..
16 feb, 2018 13:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Min faster och mina kusiner bor i USA och har vapen, men det är för att skydda sig mot galningar som har vapen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG FÖRSTÅÅÅÅR INTE! Vad fan behöver hända för att USA skall våga peta på sina vapenlagar, och förändra - utveckla - förnya lagarna så att det stämmer överens med nutiden?! Återigen något jävla tjöt om att man måste ta hand om alla pyskiskt sjuka, och anmäla "rubbade typer" om och om och om igen. SERIÖST?!?!?!?!?!??! USA?!?!?!?!?!! JAG FÖRSTÅR INTE HUR FAN NI KAN LÅTA BLI ATT _TÄNKA_ ?!?! Dags att se över kunskapsnivån hos alla med en viss mängd pengar och kraft att styra samhället kontrolleras? Det är så att det ända regeringen i USA (dem flesta i allafall) tänker på i sina trånga hjärnor är pengar och inte att liv står på spel... Så jäkla ironiskt att så många vill ha vapen i sina hem för att känna sig skyddade. =))) ... Stupid americans. ond cirkel utan rimligt slut ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 feb, 2018 14:28 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Min faster och mina kusiner bor i USA och har vapen, men det är för att skydda sig mot galningar som har vapen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG FÖRSTÅÅÅÅR INTE! Vad fan behöver hända för att USA skall våga peta på sina vapenlagar, och förändra - utveckla - förnya lagarna så att det stämmer överens med nutiden?! Återigen något jävla tjöt om att man måste ta hand om alla pyskiskt sjuka, och anmäla "rubbade typer" om och om och om igen. SERIÖST?!?!?!?!?!??! USA?!?!?!?!?!! JAG FÖRSTÅR INTE HUR FAN NI KAN LÅTA BLI ATT _TÄNKA_ ?!?! Dags att se över kunskapsnivån hos alla med en viss mängd pengar och kraft att styra samhället kontrolleras? Det är så att det ända regeringen i USA (dem flesta i allafall) tänker på i sina trånga hjärnor är pengar och inte att liv står på spel... Så jäkla ironiskt att så många vill ha vapen i sina hem för att känna sig skyddade. =))) ... Stupid americans. ond cirkel utan rimligt slut TA BORT VAPEN!!!! Vill folk skydda sig får de väl träna karate eller något. USSCCH alltså finns inga fördelar alls. Inte ens polisen i USA kan ju fan hantera ett vapen....
16 feb, 2018 14:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Min faster och mina kusiner bor i USA och har vapen, men det är för att skydda sig mot galningar som har vapen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG FÖRSTÅÅÅÅR INTE! Vad fan behöver hända för att USA skall våga peta på sina vapenlagar, och förändra - utveckla - förnya lagarna så att det stämmer överens med nutiden?! Återigen något jävla tjöt om att man måste ta hand om alla pyskiskt sjuka, och anmäla "rubbade typer" om och om och om igen. SERIÖST?!?!?!?!?!??! USA?!?!?!?!?!! JAG FÖRSTÅR INTE HUR FAN NI KAN LÅTA BLI ATT _TÄNKA_ ?!?! Dags att se över kunskapsnivån hos alla med en viss mängd pengar och kraft att styra samhället kontrolleras? Det är så att det ända regeringen i USA (dem flesta i allafall) tänker på i sina trånga hjärnor är pengar och inte att liv står på spel... Så jäkla ironiskt att så många vill ha vapen i sina hem för att känna sig skyddade. =))) ... Stupid americans. Fast det är ju verkligen så smart att alla hushåll kan få ha vapen. Det är ju verkligen SÅ smart att vem som helst kan få ha vapen då fel personer får tag i dem. Man vill skydda sig från galningar som har vapen när man själv har vapen. x) Man hade ju varit så mycket säkrare om man visste att inte alla hade vapen...... liksom hur många mer skjutningar i USA ska behövas inträffa tills folk inser det. Idiotiska Trump som bah på Twitter skriver att han ska be för de och att de inte är ensamma. Vad fan hjälper det. Ändra på lagen din jävel. Orkar inte. ._. 'Make America great again'. Pfft bullshit. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2018 14:47 |
|
Borttagen
|
Solkatten Det är inte så konstigt att det hela tiden händer att någon galning mördar människor. De jävla politikerna i det landet låter folk sälja vapen för att tjäna pengar. De är så dumma i huvudet att dem tycker pengar är värt mer än liv
16 feb, 2018 15:10 |
|
Ithrenniel
Elev |
Har jag någon slags ålderskris eller vad händer? Har totalt fallit pladask ner i anime-träsket och blivit nyförälskad i alla mina favoriter från när jag var 14/15. Har även totalt snöat in mig på lolita-fashion (igen). Alltså inte för att jag har något emot detta, mår asbra av nostalgin som jag känner när jag tittar på anime, men jag undrar lite var detta kom från? En blixt från klar himmel! ^^'
Det har även gjort min cosplaylista betydligt längre... Haha! ![]() ![]()
16 feb, 2018 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen