@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
JAG FÖRSTÅÅÅÅR INTE!
Vad fan behöver hända för att USA skall våga peta på sina vapenlagar, och förändra - utveckla - förnya lagarna så att det stämmer överens med nutiden?! Återigen något jävla tjöt om att man måste ta hand om alla pyskiskt sjuka, och anmäla "rubbade typer" om och om och om igen. SERIÖST?!?!?!?!?!??! USA?!?!?!?!?!! JAG FÖRSTÅR INTE HUR FAN NI KAN LÅTA BLI ATT _TÄNKA_ ?!?! Dags att se över kunskapsnivån hos alla med en viss mängd pengar och kraft att styra samhället kontrolleras? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 feb, 2018 18:48 |
|
AlexZz
Elev |
TMW ens sambos syster bjuder en på fika men ens ångest kommer freakin' och säger hej precis efter man sagt okej och nu känns alltid jätteawkward -.-''
. .
15 feb, 2018 18:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
15 feb, 2018 19:20 |
|
Nepturni
Elev |
Blä... Dedär sakerna som sitter på bananskalet, de är inte gott...
Bara så ni vet asså, har hört det från en säker källa... 15 feb, 2018 20:05 |
|
Linos
Elev |
15 feb, 2018 21:02 |
|
Alva Weasley
Elev |
Skrivet av Linos: Tittade på Fantastic beats and were You find them idag... igen Your’e not alone, my friend... Har också tittat på den! Igen...
Puss <3
15 feb, 2018 21:04 |
|
Linos
Elev |
Skrivet av Alva Weasley: Skrivet av Linos: Tittade på Fantastic beats and were You find them idag... igen Your’e not alone, my friend... Har också tittat på den! Igen... Haha, man mår bra av Jacob, men Newt still my favorite!
15 feb, 2018 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: JAG FÖRSTÅÅÅÅR INTE! Vad fan behöver hända för att USA skall våga peta på sina vapenlagar, och förändra - utveckla - förnya lagarna så att det stämmer överens med nutiden?! Återigen något jävla tjöt om att man måste ta hand om alla pyskiskt sjuka, och anmäla "rubbade typer" om och om och om igen. SERIÖST?!?!?!?!?!??! USA?!?!?!?!?!! JAG FÖRSTÅR INTE HUR FAN NI KAN LÅTA BLI ATT _TÄNKA_ ?!?! Dags att se över kunskapsnivån hos alla med en viss mängd pengar och kraft att styra samhället kontrolleras? Det är så att det ända regeringen i USA (dem flesta i allafall) tänker på i sina trånga hjärnor är pengar och inte att liv står på spel... 15 feb, 2018 21:22 |
|
Scorperion
Elev |
Ska försöka handla present åt syrran imorgon efter alla uppskjutningar. Är egentligen nästan pank men men
15 feb, 2018 22:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG FÖRSTÅÅÅÅR INTE! Vad fan behöver hända för att USA skall våga peta på sina vapenlagar, och förändra - utveckla - förnya lagarna så att det stämmer överens med nutiden?! Återigen något jävla tjöt om att man måste ta hand om alla pyskiskt sjuka, och anmäla "rubbade typer" om och om och om igen. SERIÖST?!?!?!?!?!??! USA?!?!?!?!?!! JAG FÖRSTÅR INTE HUR FAN NI KAN LÅTA BLI ATT _TÄNKA_ ?!?! Dags att se över kunskapsnivån hos alla med en viss mängd pengar och kraft att styra samhället kontrolleras? Det är så att det ända regeringen i USA (dem flesta i allafall) tänker på i sina trånga hjärnor är pengar och inte att liv står på spel... Så jäkla ironiskt att så många vill ha vapen i sina hem för att känna sig skyddade. =))) ... Stupid americans. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2018 00:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen