@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Tvätta tvätta tvätta !
The life of being a grownup xD Men samtidigt kan man ju äta godis till middag så 15 feb, 2018 14:06 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Syrup: OMG, NI KAN INTE FÖRSTÅ MIN GLÄDJE! VAKNADE UPP AV ATT MIN SYRRA TAGGAT MIG I EN FILMTRAILER SOM KOMMER UT PÅ BIO DEN 23 FEBRUARI NU, OCH DEN FILMEN RÅKAR BARA VARA DEN ALLRA BÄSTA BOKEN JAG NÅGONSIN LÄST? HUR HAR JAG INTE FÅTT NÅGON INFORMATION INNAN OM ATT DENNA BOK SPELAS IN? JEEZ. JAG ÄR SÅ GLAD Vilken?? Every day heter den
15 feb, 2018 14:46 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Syrup: Skrivet av Salem: Skrivet av Syrup: OMG, NI KAN INTE FÖRSTÅ MIN GLÄDJE! VAKNADE UPP AV ATT MIN SYRRA TAGGAT MIG I EN FILMTRAILER SOM KOMMER UT PÅ BIO DEN 23 FEBRUARI NU, OCH DEN FILMEN RÅKAR BARA VARA DEN ALLRA BÄSTA BOKEN JAG NÅGONSIN LÄST? HUR HAR JAG INTE FÅTT NÅGON INFORMATION INNAN OM ATT DENNA BOK SPELAS IN? JEEZ. JAG ÄR SÅ GLAD Vilken?? Every day heter den Jaa har sett trailern flera gånger när jag varit på bio
15 feb, 2018 14:48 |
|
Frivolt
Elev |
Insåg just precis att jag så länge tänkt att Nokia 3210/3310 är 90-tals mobiler....Men sen kom jag på alldeles nyss att min första mobil fick jag när jag va 14, en nokia 3210, och det va LIXOM 2004 ?!???!?!
My life is a lie ;O 15 feb, 2018 16:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av TheFifthMarauder: hahah weel samma, fick 5 styckan i år xD. De bar jätte fina allihopa och jag är tacksam men det e ju ändå lite sorligt att gå från typ 15 till 5 xDLite underhållande ändå hur jag gått från att tidigare år fått flera dvärgar till att inte få några alls hahah
15 feb, 2018 16:26
Detta inlägg ändrades senast 2018-02-18 kl. 20:45
|
|
Zora
Elev |
ska hoppa idag.. hoprädd och inte hoppat på 1 år nu
domedagen är här som jag brukar säga när jag blir nervös.. SEdan längtar efter mina ny glasögon :3 ![]()
15 feb, 2018 16:31 |
|
Scorperion
Elev |
15 feb, 2018 17:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Insåg just precis att jag så länge tänkt att Nokia 3210/3310 är 90-tals mobiler....Men sen kom jag på alldeles nyss att min första mobil fick jag när jag va 14, en nokia 3210, och det va LIXOM 2004 ?!???!?! My life is a lie ;O Min första telefon var en grön motorola flip phone. xDD Var väl typ 10-12 år eller något... minns inte riktigt, men tänk att åttaåringar nu har iPhones eller att fyraåringar leker med iPads. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2018 17:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Insåg just precis att jag så länge tänkt att Nokia 3210/3310 är 90-tals mobiler....Men sen kom jag på alldeles nyss att min första mobil fick jag när jag va 14, en nokia 3210, och det va LIXOM 2004 ?!???!?! My life is a lie ;O Min första telefon var en grön motorola flip phone. xDD Var väl typ 10-12 år eller något... minns inte riktigt, men tänk att åttaåringar nu har iPhones eller att fyraåringar leker med iPads. Haha xD se där !!! Ja det e helt sjukt ! Jag tror jag köpte min första touch telefon nånstans runt 2010-2011 ish! 15 feb, 2018 17:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Insåg just precis att jag så länge tänkt att Nokia 3210/3310 är 90-tals mobiler....Men sen kom jag på alldeles nyss att min första mobil fick jag när jag va 14, en nokia 3210, och det va LIXOM 2004 ?!???!?! My life is a lie ;O Min första telefon var en grön motorola flip phone. xDD Var väl typ 10-12 år eller något... minns inte riktigt, men tänk att åttaåringar nu har iPhones eller att fyraåringar leker med iPads. Haha xD se där !!! Ja det e helt sjukt ! Jag tror jag köpte min första touch telefon nånstans runt 2010-2011 ish! Var på kräftskiva i augusti förra året och både en fyraåring och dennes syster som var ännu yngre lekte med iPaden och vid ett tillfälle sa fyraåringen 'finns det inget wifi här??' eller något... då inser man hur långt fram det har gått på sådan kort tid... Själv hade man gameboys när man var liten. xDD Det vet väl inte ens dagens barn vad det är. Men jag är ändå glad att jag fick växa upp med det. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2018 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen