@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av AlexZz: Thank you to whoever skickade en dvärg till mig om att jag är en glitterfé. I am proud. I am also flattered men allt jag kunde tänka på var: ![]() And I apologize for doing so XD det var troligen tanken tänkte samma sak när jag fick den skrev inte du den...? jo duh, men skickade den till mig själv för att jag är lonely Yaay, I should've done that too :o . .
14 feb, 2018 20:48 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av AlexZz: Thank you to whoever skickade en dvärg till mig om att jag är en glitterfé. I am proud. I am also flattered men allt jag kunde tänka på var: ![]() And I apologize for doing so XD det var troligen tanken tänkte samma sak när jag fick den skrev inte du den...? jo duh, men skickade den till mig själv för att jag är lonely Jag skicka en till mig åxå! och inspirerade den från Edward Glitten. 14 feb, 2018 20:49 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2018 21:12 |
|
Borttagen
|
Dumbledores kontor
14 feb, 2018 21:13 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Lite underhållande ändå hur jag gått från att tidigare år fått flera dvärgar till att inte få några alls hahah
14 feb, 2018 21:51 |
|
Borttagen
|
Jag och min bästa vän idag: ”Den här restaurangen S är SÅ trevlig! Skönt med ett vettigt alternativ i den här delen av stan! Mysigt och gott!”
Tidningen samma kväll: ”Restaurang S ska stänga.” Nooooooo 14 feb, 2018 21:53 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Fuuuck jag ska jobba morgon den femte mars (natten Oscarsgalan sänds och jag tittar på det varje år) så kommer inte få sova alls...
14 feb, 2018 22:25 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag kom ihåg att jag gjorde de här förra året!
![]() ![]() ![]() ![]() Har nästan glömt. Synd att jag inte orkat skriva dikter, eller göra konstiga/roliga Moriarty-kort i år. Frivolt här får din Sherlock, från min Moriarty ♥
14 feb, 2018 22:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Jag kom ihåg att jag gjorde de här förra året! ![]() ![]() ![]() ![]() Har nästan glömt. Synd att jag inte orkat skriva dikter, eller göra konstiga/roliga Moriarty-kort i år. Frivolt här får din Sherlock, från min Moriarty ♥ ÅÅÅÅH :'D ♥ JAG MINNS DOM !!! DE E SÅ FIINA ♥ ♥ ♥ Sherlock säger TACK TACK TACK (Och sa åt mig att du ska hälsa till Jim att han älskar sin Moriarty ) ;* 14 feb, 2018 22:52 |
|
Lazarus
Prefekt |
14 feb, 2018 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen