@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Bara jag som undrar vad Dumbledore och de 3 eleverna ska ha för sig på rektorns kontor idag? Jag undrar hur stor städskrubben är... Like, jag och nio till, jag tänkte mig mest ett skåp. Men asså... Mer garderob, narniagarderob. du har väl bara ögon för dörren? Always. Nämen finns andra åxå! SNYGG KLASSKOMPIS HOST HOST Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 20:12 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Bara jag som undrar vad Dumbledore och de 3 eleverna ska ha för sig på rektorns kontor idag? Jag undrar hur stor städskrubben är... Like, jag och nio till, jag tänkte mig mest ett skåp. Men asså... Mer garderob, narniagarderob. du har väl bara ögon för dörren? Always. Nämen finns andra åxå! SNYGG KLASSKOMPIS HOST HOST han som du ska gifta dig med? 14 feb, 2018 20:13 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Bara jag som undrar vad Dumbledore och de 3 eleverna ska ha för sig på rektorns kontor idag? Jag undrar hur stor städskrubben är... Like, jag och nio till, jag tänkte mig mest ett skåp. Men asså... Mer garderob, narniagarderob. du har väl bara ögon för dörren? Always. Nämen finns andra åxå! SNYGG KLASSKOMPIS HOST HOST han som du ska gifta dig med? Enligt mamma? Han är en av tre? Fyra? Jag vet inte! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 20:31 |
|
AlexZz
Elev |
14 feb, 2018 20:37 |
|
Emmi
Prefekt |
Akta er för amorspilar och slå istället upp alla ♥ans dag fakta böckerna!
Imorgon eller på Fredag öppnar jag klassrummet med blandannat alla ♥ans dag frågor! Imorgon runt 16 kommer besked om det blir Torsdag eller Fredag!
14 feb, 2018 20:39 |
|
AlexZz
Elev |
Thank you to whoever skickade en dvärg till mig om att jag är en glitterfé. I am proud.
I am also flattered men allt jag kunde tänka på var: ![]() And I apologize for doing so XD . .
14 feb, 2018 20:43 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av AlexZz: Thank you to whoever skickade en dvärg till mig om att jag är en glitterfé. I am proud. I am also flattered men allt jag kunde tänka på var: ![]() And I apologize for doing so XD det var troligen tanken tänkte samma sak när jag fick den 14 feb, 2018 20:45 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av AlexZz: Thank you to whoever skickade en dvärg till mig om att jag är en glitterfé. I am proud. I am also flattered men allt jag kunde tänka på var: ![]() And I apologize for doing so XD det var troligen tanken tänkte samma sak när jag fick den skrev inte du den...? Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 20:47 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av AlexZz: Thank you to whoever skickade en dvärg till mig om att jag är en glitterfé. I am proud. I am also flattered men allt jag kunde tänka på var: ![]() And I apologize for doing so XD det var troligen tanken tänkte samma sak när jag fick den skrev inte du den...? jo duh, men skickade den till mig själv för att jag är lonely 14 feb, 2018 20:47 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av AlexZz: Thank you to whoever skickade en dvärg till mig om att jag är en glitterfé. I am proud. I am also flattered men allt jag kunde tänka på var: ![]() And I apologize for doing so XD det var troligen tanken tänkte samma sak när jag fick den skrev inte du den...? jo duh, men skickade den till mig själv för att jag är lonely Jag skicka en till mig åxå! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen