@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tonks/Luna MEN DET VAR INTE JAG SOM VARIT OTROGEN I 1 MÅNAD 16 TIMMAR OCH 47 MINUTER! MEN JAG KAN JU INTE BARA GÅ OMKRING OCH ANTA ATT DU LJUGER HELA TIDEN FÖR MAN SKA LITE PÅ VARANN I ETT FÖRHÅLLANDE!!! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: OCH DU SKA FÖRESTÄLLAS ATT VARA MIN FLICKVÄN! JAG ÄR GLAD ATT JAG "GJORDE SLUT" MED DIG! ÄJNTLIGEN VISADE DU DITT SANNA JAG! DU KÄNNER INTE MIG SÅ BRA SOM DU TROR!Skrivet av Borttagen: Tonks/Luna MEN DET VAR INTE JAG SOM VARIT OTROGEN I 1 MÅNAD 16 TIMMAR OCH 47 MINUTER! MEN JAG KAN JU INTE BARA GÅ OMKRING OCH ANTA ATT DU LJUGER HELA TIDEN FÖR MAN SKA LITE PÅ VARANN I ETT FÖRHÅLLANDE!!! 14 feb, 2018 17:31 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: OCH DU SKA FÖRESTÄLLAS ATT VARA MIN FLICKVÄN! JAG ÄR GLAD ATT JAG "GJORDE SLUT" MED DIG! ÄJNTLIGEN VISADE DU DITT SANNA JAG! DU KÄNNER INTE MIG SÅ BRA SOM DU TROR! Skrivet av Borttagen: Tonks/Luna MEN DET VAR INTE JAG SOM VARIT OTROGEN I 1 MÅNAD 16 TIMMAR OCH 47 MINUTER! MEN JAG KAN JU INTE BARA GÅ OMKRING OCH ANTA ATT DU LJUGER HELA TIDEN FÖR MAN SKA LITE PÅ VARANN I ETT FÖRHÅLLANDE!!! DU TVINGADE IN MIG I FÖRHÅLLANDET, VAD VÄNTAR DU DIG??? HUR TROR DU JAG KÄNNER? EN PARTNER SOM LJUGER OCH TVINGAR MIG ATT GÖRA SAKER, JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HAR INSETT MITT SANNA JAG! DÖRRAR ÄR INTE SOM NI SVEKFULLA MÄNNISKOR! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: DET GJORDE JAG INTE ALLS! JAG VILLE BARA SKÄMTA MED WILL OCH DU HADE INGET EMOT DET SÅ KOM INTE OCH SIG ATT JAG TVINGADE DIG NÄR DU HELT KLART SA JA UTAN ATT TVEKA! OCH JAG ÄR INGEN MÄNNISKA DIN DÖRR!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: OCH DU SKA FÖRESTÄLLAS ATT VARA MIN FLICKVÄN! JAG ÄR GLAD ATT JAG "GJORDE SLUT" MED DIG! ÄJNTLIGEN VISADE DU DITT SANNA JAG! DU KÄNNER INTE MIG SÅ BRA SOM DU TROR! Skrivet av Borttagen: Tonks/Luna MEN DET VAR INTE JAG SOM VARIT OTROGEN I 1 MÅNAD 16 TIMMAR OCH 47 MINUTER! MEN JAG KAN JU INTE BARA GÅ OMKRING OCH ANTA ATT DU LJUGER HELA TIDEN FÖR MAN SKA LITE PÅ VARANN I ETT FÖRHÅLLANDE!!! DU TVINGADE IN MIG I FÖRHÅLLANDET, VAD VÄNTAR DU DIG??? HUR TROR DU JAG KÄNNER? EN PARTNER SOM LJUGER OCH TVINGAR MIG ATT GÖRA SAKER, JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HAR INSETT MITT SANNA JAG! DÖRRAR ÄR INTE SOM NI SVEKFULLA MÄNNISKOR! 14 feb, 2018 17:41 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: DET GJORDE JAG INTE ALLS! JAG VILLE BARA SKÄMTA MED WILL OCH DU HADE INGET EMOT DET SÅ KOM INTE OCH SIG ATT JAG TVINGADE DIG NÄR DU HELT KLART SA JA UTAN ATT TVEKA! OCH JAG ÄR INGEN MÄNNISKA DIN DÖRR! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: OCH DU SKA FÖRESTÄLLAS ATT VARA MIN FLICKVÄN! JAG ÄR GLAD ATT JAG "GJORDE SLUT" MED DIG! ÄJNTLIGEN VISADE DU DITT SANNA JAG! DU KÄNNER INTE MIG SÅ BRA SOM DU TROR! Skrivet av Borttagen: Tonks/Luna MEN DET VAR INTE JAG SOM VARIT OTROGEN I 1 MÅNAD 16 TIMMAR OCH 47 MINUTER! MEN JAG KAN JU INTE BARA GÅ OMKRING OCH ANTA ATT DU LJUGER HELA TIDEN FÖR MAN SKA LITE PÅ VARANN I ETT FÖRHÅLLANDE!!! DU TVINGADE IN MIG I FÖRHÅLLANDET, VAD VÄNTAR DU DIG??? HUR TROR DU JAG KÄNNER? EN PARTNER SOM LJUGER OCH TVINGAR MIG ATT GÖRA SAKER, JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HAR INSETT MITT SANNA JAG! DÖRRAR ÄR INTE SOM NI SVEKFULLA MÄNNISKOR! JAG ÄR INGEN DÖRR OCH DU RÄKNAS TILL DET MÄNSKLIGA SLÄKTET!!! JU DU TVINGA MIG VISST! ELLER DU ÖVERTALADE MIG!!! MEN JAG SA NEJ TRE GÅNGER MEN DU SATT OCH FORTSATTE FÖRSÖKA FÅ MIG ATT GÅ MED PÅ MIG SÅ DET ÄR INORINCIP ATT TVINGA!!! MEN SÅ VARFÖR GJORDE DU SLUT DÅ DÅ??? Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 17:46 |
|
Zora
Elev |
14 feb, 2018 17:46 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Zora: Skulle ni kunna ta detta i uggla? börjar svämma över lite väl mycketTonks/Luna,Vindict Sure. Sorry. Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 17:46 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: tack Skrivet av Zora: Skulle ni kunna ta detta i uggla? börjar svämma över lite väl mycketTonks/Luna,Vindict Sure. Sorry. ![]()
14 feb, 2018 17:47 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Zora: Skrivet av Tonks/Luna: tack Skrivet av Zora: Skulle ni kunna ta detta i uggla? börjar svämma över lite väl mycketTonks/Luna,Vindict Sure. Sorry. Jag vet att det är jobbigt, men asså när man väl kommer in i en disskusion är det lätt att glömma alla andra! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 17:50 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: förstår det Skrivet av Zora: Skrivet av Tonks/Luna: tack Skrivet av Zora: Skulle ni kunna ta detta i uggla? börjar svämma över lite väl mycketTonks/Luna,Vindict Sure. Sorry. Jag vet att det är jobbigt, men asså när man väl kommer in i en disskusion är det lätt att glömma alla andra! ![]()
14 feb, 2018 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen