Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25112 25113 25114 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD

Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love?
Jag fick 4 sidor
Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det...

Jag fick elva...
En från mig.
Fyra från min syster.
En från en dörr.
Och de andra 5?

Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina.
Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus.

Wow... Var de bra då?
Japp. Jag är otrogen mot dig...

Vaaaa?
Jag är med Octavianus.

Vad har det med mig att göra?
Vi är ihop

Du gjorde slut nån vecka innan flipendo...
Det gjorde jag inte alls!

Johodu. Det gjorde du.
Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut”
Det gick inte alls till så, men det var ett skämt

14 feb, 2018 17:13

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD

Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love?
Jag fick 4 sidor
Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det...

Jag fick elva...
En från mig.
Fyra från min syster.
En från en dörr.
Och de andra 5?

Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina.
Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus.

Wow... Var de bra då?
Japp. Jag är otrogen mot dig...

Vaaaa?
Jag är med Octavianus.

Vad har det med mig att göra?
Vi är ihop

Du gjorde slut nån vecka innan flipendo...
Det gjorde jag inte alls!

Johodu. Det gjorde du.
Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut”
Det gick inte alls till så, men det var ett skämt

Det gick typ till så. Minns inte exakt.
Men du kan ju inte skämta om sånt...

Varför stava rätt när man kan stava fel?

14 feb, 2018 17:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD

Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love?
Jag fick 4 sidor
Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det...

Jag fick elva...
En från mig.
Fyra från min syster.
En från en dörr.
Och de andra 5?

Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina.
Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus.

Wow... Var de bra då?
Japp. Jag är otrogen mot dig...

Vaaaa?
Jag är med Octavianus.

Vad har det med mig att göra?
Vi är ihop

Du gjorde slut nån vecka innan flipendo...
Det gjorde jag inte alls!

Johodu. Det gjorde du.
Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut”
Det gick inte alls till så, men det var ett skämt

Det gick typ till så. Minns inte exakt.
Men du kan ju inte skämta om sånt...
Nej, det gjorde det inte.
Jag har skämtat om värre

14 feb, 2018 17:18

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD

Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love?
Jag fick 4 sidor
Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det...

Jag fick elva...
En från mig.
Fyra från min syster.
En från en dörr.
Och de andra 5?

Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina.
Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus.

Wow... Var de bra då?
Japp. Jag är otrogen mot dig...

Vaaaa?
Jag är med Octavianus.

Vad har det med mig att göra?
Vi är ihop

Du gjorde slut nån vecka innan flipendo...
Det gjorde jag inte alls!

Johodu. Det gjorde du.
Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut”
Det gick inte alls till så, men det var ett skämt

Det gick typ till så. Minns inte exakt.
Men du kan ju inte skämta om sånt...
Nej, det gjorde det inte.
Jag har skämtat om värre

MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

14 feb, 2018 17:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD

Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love?
Jag fick 4 sidor
Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det...

Jag fick elva...
En från mig.
Fyra från min syster.
En från en dörr.
Och de andra 5?

Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina.
Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus.

Wow... Var de bra då?
Japp. Jag är otrogen mot dig...

Vaaaa?
Jag är med Octavianus.

Vad har det med mig att göra?
Vi är ihop

Du gjorde slut nån vecka innan flipendo...
Det gjorde jag inte alls!

Johodu. Det gjorde du.
Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut”
Det gick inte alls till så, men det var ett skämt

Det gick typ till så. Minns inte exakt.
Men du kan ju inte skämta om sånt...
Nej, det gjorde det inte.
Jag har skämtat om värre

MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!!
OCH JAG HAR TROTT VI VARIT IHOP I ÖVER EN MÅNAD! JAG TRODDE DU VISSTE ATT DET VAR ETT SKÄMT!

14 feb, 2018 17:21

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD

Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love?
Jag fick 4 sidor
Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det...

Jag fick elva...
En från mig.
Fyra från min syster.
En från en dörr.
Och de andra 5?

Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina.
Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus.

Wow... Var de bra då?
Japp. Jag är otrogen mot dig...

Vaaaa?
Jag är med Octavianus.

Vad har det med mig att göra?
Vi är ihop

Du gjorde slut nån vecka innan flipendo...
Det gjorde jag inte alls!

Johodu. Det gjorde du.
Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut”
Det gick inte alls till så, men det var ett skämt

Det gick typ till så. Minns inte exakt.
Men du kan ju inte skämta om sånt...
Nej, det gjorde det inte.
Jag har skämtat om värre

MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!!
OCH JAG HAR TROTT VI VARIT IHOP I ÖVER EN MÅNAD! JAG TRODDE DU VISSTE ATT DET VAR ETT SKÄMT!

MEN JAG HAR VARIT OTROGEN I EXAKT EN MÅNAD OCH 16 TIMMAR OCH 45 MINUTER JU DÅ!!!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

14 feb, 2018 17:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD

Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love?
Jag fick 4 sidor
Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det...

Jag fick elva...
En från mig.
Fyra från min syster.
En från en dörr.
Och de andra 5?

Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina.
Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus.

Wow... Var de bra då?
Japp. Jag är otrogen mot dig...

Vaaaa?
Jag är med Octavianus.

Vad har det med mig att göra?
Vi är ihop

Du gjorde slut nån vecka innan flipendo...
Det gjorde jag inte alls!

Johodu. Det gjorde du.
Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut”
Det gick inte alls till så, men det var ett skämt

Det gick typ till så. Minns inte exakt.
Men du kan ju inte skämta om sånt...
Nej, det gjorde det inte.
Jag har skämtat om värre

MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!!
OCH JAG HAR TROTT VI VARIT IHOP I ÖVER EN MÅNAD! JAG TRODDE DU VISSTE ATT DET VAR ETT SKÄMT!

MEN JAG HAR VARIT OTROGEN I EXAKT EN MÅNAD OCH 16 TIMMAR OCH 45 MINUTER JU DÅ!!!
JAG HAR VARIT OTROGEN I LITE MER ÄN EN DAG! SÅ ALLT ÄR DITT FEL!

14 feb, 2018 17:24

Zora
Elev

Avatar

+1


Beställde nya glasögon idag och gick med en undersökning..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F77%2F5d%2Ff9%2F775df9fd36bc651bcc61a1335e351ec8.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fd8%2Fcb%2F87%2Fd8cb872ce143fc21b3c5b0326b438fee.jpg

14 feb, 2018 17:24

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD

Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love?
Jag fick 4 sidor
Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det...

Jag fick elva...
En från mig.
Fyra från min syster.
En från en dörr.
Och de andra 5?

Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina.
Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus.

Wow... Var de bra då?
Japp. Jag är otrogen mot dig...

Vaaaa?
Jag är med Octavianus.

Vad har det med mig att göra?
Vi är ihop

Du gjorde slut nån vecka innan flipendo...
Det gjorde jag inte alls!

Johodu. Det gjorde du.
Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut”
Det gick inte alls till så, men det var ett skämt

Det gick typ till så. Minns inte exakt.
Men du kan ju inte skämta om sånt...
Nej, det gjorde det inte.
Jag har skämtat om värre

MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!!
OCH JAG HAR TROTT VI VARIT IHOP I ÖVER EN MÅNAD! JAG TRODDE DU VISSTE ATT DET VAR ETT SKÄMT!

MEN JAG HAR VARIT OTROGEN I EXAKT EN MÅNAD OCH 16 TIMMAR OCH 45 MINUTER JU DÅ!!!
JAG HAR VARIT OTROGEN I LITE MER ÄN EN DAG! SÅ ALLT ÄR DITT FEL!

DET VAR INTE JAG SOM SKÄMTA OM ATT GÖRA SLUT!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

14 feb, 2018 17:25

Borttagen

Avatar


Tonks/Luna MEN DET VAR INTE JAG SOM VARIT OTROGEN I 1 MÅNAD 16 TIMMAR OCH 47 MINUTER!

14 feb, 2018 17:26

1 2 3 ... 25112 25113 25114 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.