@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Det gick inte alls till så, men det var ett skämtSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gjorde jag inte alls! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är ihop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är med Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Japp. Jag är otrogen mot dig... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? Vaaaa? Vad har det med mig att göra? Du gjorde slut nån vecka innan flipendo... Johodu. Det gjorde du. Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut” 14 feb, 2018 17:13 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gick inte alls till så, men det var ett skämt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gjorde jag inte alls! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är ihop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är med Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Japp. Jag är otrogen mot dig... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? Vaaaa? Vad har det med mig att göra? Du gjorde slut nån vecka innan flipendo... Johodu. Det gjorde du. Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut” Det gick typ till så. Minns inte exakt. Men du kan ju inte skämta om sånt... Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Nej, det gjorde det inte.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gick inte alls till så, men det var ett skämt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gjorde jag inte alls! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är ihop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är med Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Japp. Jag är otrogen mot dig... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? Vaaaa? Vad har det med mig att göra? Du gjorde slut nån vecka innan flipendo... Johodu. Det gjorde du. Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut” Det gick typ till så. Minns inte exakt. Men du kan ju inte skämta om sånt... Jag har skämtat om värre 14 feb, 2018 17:18 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nej, det gjorde det inte.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gick inte alls till så, men det var ett skämt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gjorde jag inte alls! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är ihop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är med Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Japp. Jag är otrogen mot dig... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? Vaaaa? Vad har det med mig att göra? Du gjorde slut nån vecka innan flipendo... Johodu. Det gjorde du. Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut” Det gick typ till så. Minns inte exakt. Men du kan ju inte skämta om sånt... Jag har skämtat om värre MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 17:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: OCH JAG HAR TROTT VI VARIT IHOP I ÖVER EN MÅNAD! JAG TRODDE DU VISSTE ATT DET VAR ETT SKÄMT!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nej, det gjorde det inte.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gick inte alls till så, men det var ett skämt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gjorde jag inte alls! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är ihop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är med Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Japp. Jag är otrogen mot dig... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? Vaaaa? Vad har det med mig att göra? Du gjorde slut nån vecka innan flipendo... Johodu. Det gjorde du. Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut” Det gick typ till så. Minns inte exakt. Men du kan ju inte skämta om sånt... Jag har skämtat om värre MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!! 14 feb, 2018 17:21 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: OCH JAG HAR TROTT VI VARIT IHOP I ÖVER EN MÅNAD! JAG TRODDE DU VISSTE ATT DET VAR ETT SKÄMT! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nej, det gjorde det inte.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gick inte alls till så, men det var ett skämt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gjorde jag inte alls! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är ihop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är med Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Japp. Jag är otrogen mot dig... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? Vaaaa? Vad har det med mig att göra? Du gjorde slut nån vecka innan flipendo... Johodu. Det gjorde du. Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut” Det gick typ till så. Minns inte exakt. Men du kan ju inte skämta om sånt... Jag har skämtat om värre MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!! MEN JAG HAR VARIT OTROGEN I EXAKT EN MÅNAD OCH 16 TIMMAR OCH 45 MINUTER JU DÅ!!! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: JAG HAR VARIT OTROGEN I LITE MER ÄN EN DAG! SÅ ALLT ÄR DITT FEL!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: OCH JAG HAR TROTT VI VARIT IHOP I ÖVER EN MÅNAD! JAG TRODDE DU VISSTE ATT DET VAR ETT SKÄMT! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nej, det gjorde det inte.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gick inte alls till så, men det var ett skämt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gjorde jag inte alls! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är ihop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är med Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Japp. Jag är otrogen mot dig... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? Vaaaa? Vad har det med mig att göra? Du gjorde slut nån vecka innan flipendo... Johodu. Det gjorde du. Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut” Det gick typ till så. Minns inte exakt. Men du kan ju inte skämta om sånt... Jag har skämtat om värre MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!! MEN JAG HAR VARIT OTROGEN I EXAKT EN MÅNAD OCH 16 TIMMAR OCH 45 MINUTER JU DÅ!!! 14 feb, 2018 17:24 |
|
Zora
Elev |
14 feb, 2018 17:24 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: JAG HAR VARIT OTROGEN I LITE MER ÄN EN DAG! SÅ ALLT ÄR DITT FEL! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: OCH JAG HAR TROTT VI VARIT IHOP I ÖVER EN MÅNAD! JAG TRODDE DU VISSTE ATT DET VAR ETT SKÄMT! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nej, det gjorde det inte.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gick inte alls till så, men det var ett skämt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det gjorde jag inte alls! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är ihop Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag är med Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Japp. Jag är otrogen mot dig... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? Vaaaa? Vad har det med mig att göra? Du gjorde slut nån vecka innan flipendo... Johodu. Det gjorde du. Du skrev något, sen började jag kalla dig min lilla gullunge, och då sa du ”jag gör slut” Det gick typ till så. Minns inte exakt. Men du kan ju inte skämta om sånt... Jag har skämtat om värre MEN JAG HAR JU VARIT SINGEL I ÖVER EN MÅNAD JU HAR JAG TROTT!!! MEN JAG HAR VARIT OTROGEN I EXAKT EN MÅNAD OCH 16 TIMMAR OCH 45 MINUTER JU DÅ!!! DET VAR INTE JAG SOM SKÄMTA OM ATT GÖRA SLUT! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 17:25 |
|
Borttagen
|
Tonks/Luna MEN DET VAR INTE JAG SOM VARIT OTROGEN I 1 MÅNAD 16 TIMMAR OCH 47 MINUTER!
14 feb, 2018 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen