@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Jag ska på dejt i Vid-behov-rummet. xD Då kanske du träffar mig där x) Det är nog lite svårt då rummet förvandlas till allas olika behov. xD Sant x) Fast kanske vi har samma behov... xD Vad det nu än skulle kunna vara lol. Tja eftersom det är en dejt så är det väl det som krävs för den perfekta dejten. Vet inte vad det skulle vara x)
14 feb, 2018 15:37 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 15:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. 14 feb, 2018 15:41 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 15:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Japp. Jag är otrogen mot dig...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jag fick en massa anonyma och sjuktmånga från Octavianus. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Emma, Mildred, tre anonyma. En var dock från Pontus, och jag antar att Olga skrev den med Alexander Hamilton och dramatiska punkt punkt punkt, eller så var det Elina. Wow... Var de bra då? 14 feb, 2018 15:45 |
Kattbjörn
Prefekt |
Mina dvärgar är coolast eftersom de är osynliga!
14 feb, 2018 15:48 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Tonks/Luna: Vilka andra är på dejt i städskrubben? Jag vill veta vilka jag dejtar/dubbeldejtar med! JAG är Du va på flipendo va? Yes det var jag Mitt minne är som en kaffekopp, var det du som var TVMaren? Nej :p Jag är Scouten Jag är också med i städskrubben och jag kände igen dig på Flipendo. 14 feb, 2018 16:02 |
|
AlexZz
Elev |
14 feb, 2018 16:16 |
|
Borttagen
|
Eldorade? Som i matteboken?
14 feb, 2018 16:18 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eldorade? Som i matteboken? Nah, som i guldstaden från legender, men det företag som kan göra en hel mattebok till en kul film borde få massa priser :o ![]() . .
14 feb, 2018 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen