@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
14 feb, 2018 14:39 |
|
Salem
Lärare |
14 feb, 2018 14:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag ska på dejt i Dumbledores kontor med min Octavianus. Jag ska på dejt i Vid-behov-rummet. xD 14 feb, 2018 14:47 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD
Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love?
14 feb, 2018 15:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... 14 feb, 2018 15:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Jag ska på dejt i Vid-behov-rummet. xD Då kanske du träffar mig där x) Det är nog lite svårt då rummet förvandlas till allas olika behov. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2018 15:31 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2018 15:32 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Jag ska på dejt i Vid-behov-rummet. xD Då kanske du träffar mig där x) Det är nog lite svårt då rummet förvandlas till allas olika behov. xD Sant x)
14 feb, 2018 15:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Jag ska på dejt i Vid-behov-rummet. xD Då kanske du träffar mig där x) Det är nog lite svårt då rummet förvandlas till allas olika behov. xD Sant x) Fast kanske vi har samma behov... xD Vad det nu än skulle kunna vara lol. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2018 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Och de andra 5?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Jag fick 4 sidor Jag fick 3 dvärgar hahhaha yeeahh xDD Känner att skolan har fått vändagen på fel sida. Vi har haft hela dagen om alkohol, våldtäckter och mobbning..? Where is the love? Det blev bråk i skolan när det stod på tavlan att man skulle vara snälla mot varandra... man borde sluta skriva det... Jag fick elva... En från mig. Fyra från min syster. En från en dörr. 14 feb, 2018 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen