@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Minns ni denna? xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 feb, 2018 23:07 |
|
Scorperion
Elev |
Okej. Jag har fått tre anonyma dvärgar och är väldigt nyfiken på vilka det är ifrån! Men tack till er ^^
14 feb, 2018 00:12 |
|
Frivolt
Elev |
Vill skriva en riktigt bra fanfic men jag vet inte vad jag ska skriva om D:
har många ideer men kan lixom inte få ner dom i skrift 14 feb, 2018 00:20 |
|
Solkatten
Elev |
14 feb, 2018 00:41 |
|
Borttagen
|
Jag är Nepturni, kommer se om jag trivs med mitt namn eller om jag byter tillbaka till nepturni
14 feb, 2018 07:43 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Vill skriva en riktigt bra fanfic men jag vet inte vad jag ska skriva om D: har många ideer men kan lixom inte få ner dom i skrift Vill också skriva! Vi kanske skulle kunna skriva tillsammans, om du vill? ^^ ha det som en grej att göra under året eller nåt? Annars borde jag verkligen försöka bli klar med min saga...
14 feb, 2018 10:39 |
|
Salem
Lärare |
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG MUGGLISAR ♥
Även om du firar med någon speciell, en vän, eller ensam, så ska du veta att du är älskad ♥ Speciellt av alla mysisar på Mugglis! ![]()
14 feb, 2018 11:22 |
|
MerlinsBeard
Elev |
OS 2018 verkar gå väldigt bra för svensk del på skidor (2 guld va?), synd man inte fått uppleva något av det... Detta OS kommer man aldrig komma ihåg som de andra. Som OS 2014 och det är damstafett i skidor och Kalla ligger 30 sekunder efter när hon tog över sista rundan och gick ikapp och spurtade ifrån och tog hem guldet. Det upplevde man live. Det kommer man komma ihåg för resten av livet. Detta OS kommer man ha glömt bort det ägt rum i sommar redan. Detta OS kommer man inte komma ihåg någonting ifrån. Nästan tur att NHL inte släpper sina spelare till OS, hade varit för jobbigt det med.
14 feb, 2018 11:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Desamma !!!GLAD ALLA HJÄRTANS DAG MUGGLISAR ♥ Även om du firar med någon speciell, en vän, eller ensam, så ska du veta att du är älskad ♥ Speciellt av alla mysisar på Mugglis! Saa vi två fira den =) (online med en duell?) 14 feb, 2018 11:43 |
|
Borttagen
|
Kommer nog ändra namn gillar inge detta namnet
14 feb, 2018 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen