@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tacktack! Känns bättre att vara i det rätta elevhemmet
13 feb, 2018 22:14 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tacktack! Känns bättre att vara i det rätta elevhemmet Japp! Kände likadant när jag skapade detta konto
13 feb, 2018 22:15 |
|
Borttagen
|
Jag fick Slytherin i Pottermore testet men jag vet inte om jag är Slytherin eller Ravenclaw
13 feb, 2018 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Sedan gillade jag heller inte namnet... men jag gillar det här namnetSkrivet av Borttagen: Tacktack! Känns bättre att vara i det rätta elevhemmet Japp! Kände likadant när jag skapade detta konto 13 feb, 2018 22:17 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Sedan gillade jag heller inte namnet... men jag gillar det här namnet Skrivet av Borttagen: Tacktack! Känns bättre att vara i det rätta elevhemmet Japp! Kände likadant när jag skapade detta konto Hm... Undrar hur fort du kommer bli master of mugglis den här gången
13 feb, 2018 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Snabbare än dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Sedan gillade jag heller inte namnet... men jag gillar det här namnet Skrivet av Borttagen: Tacktack! Känns bättre att vara i det rätta elevhemmet Japp! Kände likadant när jag skapade detta konto Hm... Undrar hur fort du kommer bli master of mugglis den här gången 13 feb, 2018 22:21 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Snabbare än dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Sedan gillade jag heller inte namnet... men jag gillar det här namnet Skrivet av Borttagen: Tacktack! Känns bättre att vara i det rätta elevhemmet Japp! Kände likadant när jag skapade detta konto Hm... Undrar hur fort du kommer bli master of mugglis den här gången Skulle faktiskt inte förvåna mig xD
13 feb, 2018 22:22 |
|
Lazarus
Prefekt |
13 feb, 2018 22:27 |
|
Borttagen
|
13 feb, 2018 22:30 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlexZz: Once again, jag har varit borta i... vet inte ens hur länge men jag kommer alltid tillbaka till mugglis om det ändå bara handlar om en dag eller så... wtf... *shakes head at myself* waddup? hej i kinda miss u hej i do kinda miss u too :I How's life? :o . .
13 feb, 2018 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen